شهرستان بوشهر| عیادت جمعی از کارشناسان بهزیستی از بیماران  بستری در بخش های اطفال و اورژانس اطفال بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر

به مناسبت هفته بهزیستی مدیربهزیستی به همراه جمعی از کارشناسان شهرستان بوشهر از بیماران بستری در بخش های اطفال و اورژانس اطفال بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این بازدید ضمن  عیادت از کودکان بستری در این بخش از نردیک در جریان امور رسیدگی به کودکان قرار گرفتند.

  صدیقه بهشتی پور مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر بر اهمیت اجرای طرح غربالگری اضطراب کودکان ۵ تا ۶ ساله سخن گفت.

سهیلا اشجع مسئول مهارت‌های زندگی معاونت پیشگیری بهزیستی عنوان نمود: یکی از معضلاتی که با آن دست‌به‌گریبان هستیم بحث اختلالات اضطرابی در کودکی است که اثر سوء خود را در نوجوانی و بزرگسالی به شکل شدیدتر نشان خواهد داد.

وی  در ادامه  اضطراب را ام الامراض خواند و گفت: سازمان بهزیستی در این راستا  سامانه ای را جهت شناسایی کودکان ۵ تا ۶ سال را از جهت اضطراب، غربالگری می نماید و در صورت تشخیص و نیاز به مراکز مشاوره ای ارجاع می دهد.

شایان‌ذکر است طرح غربالگری اضطراب کودکان ۵ تا ۶ ساله از طریق سامانه ای به همین نام به نشانی : Http://Moshavereh.Behzisti.Gov.Ir در حال اجرا هست.

کد خبر 114281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد