سفر معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور به استان بوشهر و دیدار با مردم محلات کم برخوردار در شهرستانهای تنگستان، دشتستان و بوشهر

با هدف طرح ملی نشست صمیمی در ۵۰۰ محله کم برخوردار در راستای ظرفیت‌سازی اجتماعی و با هدف تکریم و پاسخگویی نیازهای جامعه هدف بهزیستی میز خدمت بهزیستی با حضور دکتر محمد قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور، دکتر عزیزنژاد مدیر کل ، معاونین بهزیستی استان بوشهر، فرماندار، نمایندگان دستگاه های اجرایی و مسئولین محلی در محله گلستان شهر اهرم تنگستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، در این برنامه علی‌محمد قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور در بدو ورود به استان بوشهر و با حضور در شهرستان تنگستان بیان کرد: در راستای ظرفیت‌سازی اجتماعی سازمان بهزیستی در ۱۸ استان برای دومین بار در کشور، فاز دو در حال پیگیری و در حال اجراست.

رئیس سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد: هدف از ایجاد این سکوی هم‌سو استراتژیک و هم‌راستایی دستگاه‌ها، نهادها و گروه‌های مردم پایه با سازمان بهزیستی است.

وی در ادامه افزود: همانطور که امروز ملاحظه می‌کنید دستگاه‌های مختلف در این مجموعه با هدف گره‌گشایی از جامعه هدف، بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت حضور دارند.

قادری تاکید کرد: نکته‌ای که اهمیت دارد این است که ما تکافل اجتماعی را پیگیری می‌کنیم و به‌ جای اینکه مردم به صورت موضوعی به دستگاه‌ها و بهزیستی مراجعه کنند ما مراجعه محوری از سوی سازمان بهزیستی به سوی مردم در این سکو داریم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: امید داریم که بتوانیم موضوعات مختلفی که در حوزه مسکن و اشتغال نیازهایی که به هر حال در شهرستان یا در استان حل نشده ما از منابع ملی خود هم افزایی خواهیم کرد و در خدمت مردم شریف خواهیم بود.

در ادامه مددجویان تحت پوشش ضمن دیدار چهره به چهره با رییس سازمان بهزیستی کشور درخواستها و مشکلات خود را با دکتر قادری در میان گذاشتند و دستورات لازم جهت پیگیری های لازم توسط ایشان صادر گردید.

کد خبر 114101

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد