بازدید رئیس بهزیستی از روند برگزاری پایگاهای هنر درمانی در شهرستان چایپاره

مینا خضرلو رئیس بهزیستی شهرستان چایپاره بهمراه کارشناس توانبخشی از پایگاه هنر درمانی معلولین بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چایپاره؛
«مینا خضرلو» رئیس اداره بهزیستی ضمن بازدید از نحوه برگزاری هنر درمانی گفت: هنر درمانی یکی از مهم‌ترین و موثرترین روش‌ها برای تقویت مهارت‌های جسمی و ذهنی افراد دارای معلولیت و همچنین به عنوان یک درمان غیر دارویی برای بهبود سلامت روح و روان و بالابردن سطح یادگیری معلولان است.
وی افزود: نگاه سازمان بهزیستی این است که تا آن جایی که امکان دارد دسترسی توانخواهان به هنر را تسهیل کند و از این طریق برای شکوفایی استعدادهای این قشر تلاش کند چرا که هنر می‌تواند راهی برای کاهش مشکلات روحی و روانی معلولین باشد.

مسئول مرکز مثبت زندگی نیز ضمن ارائه گزارش از اجرای هنر درمانی بیان داشت: ۱۸ توانخواه در رشته نقاشی در بخش نمایش عروسکی برای شرکت کارگاه‌ هنر درمانی انتخاب شدند تا با استفاده از مربیان مجرب و آموزش دیده زمینه فعالیت حرفه‌ای‌تر آن‌ها مهیا شود.
«مینا خضرلو» در پایان بازدید ، با تاکیدبر هنر درمانی ، از نقاشی و هنر به عنوان یکی از ابزارهای موثر در فرایند بهبود وضعیت روحی و روانی افراد دارای معلولیت نام برد و اظهار امیدواری کرد که فراگیران این دوره بتوانند به نحو احسن آموزشهای لازم را به افراد تحت حمایت انتقال داده و در جهت بهبود شرایط ایشان گام بردارند.

بازدید رئیس بهزیستی از روند برگزاری پایگاهای هنر درمانی در شهرستان چایپاره

بازدید رئیس بهزیستی از روند برگزاری پایگاهای هنر درمانی در شهرستان چایپاره

کد خبر 113984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد