در رسانه / مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی؛
۱۰۵ هزار خانوار آذربایجان غربی تحت پوشش بهزیستی هستند

پروین محمدپوری گفت: ۱۰۵ هزار خانوار آذربایجان غربی تحت پوشش بهزیستی هستند و ماهانه خدمات مختلفی را از این اداره‌کل دریافت می‌کنند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، میز خدمت در راستای اجرای طرح رویداد ظرفیت‌سازی اجتماعی با هدف رسیدگی و رفع مشکلات مددجویان بهزیستی با حضور پروین محمدپوری، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی محمد نوبخت، فرماندار نقده و به همراه شورای اداری جهت رفع مشکلات مردم و مددجویان حضور داشتند.

پروین محمدپوری، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در این مراسم گفت: این طرح هم‌زمان با سراسر کشور در ۵۰۰ محله هدف سازمان بهزیستی در حال اجرا بوده و در همه شهرستان‌های استان نیز این طرح اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح همه ادارات با اداره‌کل بهزیستی استان در راستای رفع مشکلات مددجویان همسو هستند همچنین بازاریان، اصناف و گروه‌های جهادی در این امر مهم حضور دارند تا مددجویان در صورتی که نیاز به تهیه مسکن یا داروی مورد نیاز و هزینه‌های جراحی دارند از ظرفیت این دستگاه‌ها استفاده شود.

محمدپوری از ۱۰۵ هزار خانوار تحت پوشش در سطح آذربایجان غربی خبر داد و تصریح کرد: هم‌زمان با هفته بهزیستی  ۱۶۴ واحد مسکونی در روز چهارشنبه هفته جاری با اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

کد خبر 114011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد