اشتهارد | ارائه گزارش عملکرد اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد در مصلّی نماز جمعه

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛روز جمعه پنجم مردادماه "بهروز افشاری" رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد بعنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سخنان خود را با این بیت شعر آغاز کرد: در هر دو جهان قبله من روی حسین است*یعنی همه جا روی دلم سوی حسین است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛"بهروز افشاری" رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی و تجلیل از زحمات مجموعه سازمان بهزیستی از زحمات مدیرکل بهزیستی استان در توجه هرچه بیشتر به شهرستان اشتهارد و تلاش‌های صادقانه معاونین بهزیستی،به ارائه گزارش فعالیتهای یک سال گذشته اداره متبوع خود پرداخت.

این مقام مسئول از حضور دکتر قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در سطح استان در راستای ظرفیت سازی اجتماعی و رسیدگی به درخواست‌های جامعه هدف بهزیستی تشکر کرده و آن را مورد تجلیل قرار داد.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی در حوزه های تخصصی خدمات توانبخشی و حمایتی به افراد دارای معلولیت و جامعه هدف و همچنین بانوان سرپرست خانواده تحت حمایت بهزیستی و همینطور در حوزه پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب های اجتماعی و ساماندهی کودکان کار و خیابان و ارائه خدمات اشتغال به جامعه هدف و بهبودیافتگان از دام اعتیاد گفت:در دولت خدمتگزار شهید جمهور آیت الله دکتر رئیسی برای نخستین بار آزمون استخدامی اختصاصی ویژه عزیزان‌ دارای معلولیت در راستای فرصت شغلی برای استخدام آنها در دستگاه های دولتی صورت گرفت و همینطور خوشبختانه پرداخت مستمری و کمک هزینه های درمان، ودیعه مسکن و ساخت مسکن و تجهیزات توانبخشی افزایش قابل توجهی داشته و این در حالی است که هم اکنون هیچ فرد متقاضی حمایت پشت نوبت مستمری و حق پرستاری وجود ندارد و رسیدگی به درخواست‌های جامعه هدف در کمترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب رسیده و تعیین تکلیف میگردد.

وی در ادامه به فعالیتهای هفته بهزیستی در شهرستان اشتهارد اشاره کرد که از جمله آنها حضور در مزار شهدای گمنام،دیدار با خانواده شهداء،برگزاری نمایشگاه دستاوردهای افراد دارای معلولیت،برگزاری مراسم صیانت از حقوق بهبود یافتگان،برگزاری میز خدمت در مناطق کم برخوردار مسکن مهر،صدرا و روستای مرادتپه،مرکز مثبت و ... دیدار از منزل جامعه هدف تحت پوشش، توزیع تجهیزات توانبخشی و توزیع بسته های مواد غذایی و ... می توان اشاره کرد.

وی از حمایت‌ها و همکاری و همدلی امام جمعه، فرماندار،اعضاء شورای تأمین،سربازان گمنام امام زمان،معاون فرماندار،شورای اداری،سپاه پاسداران،حوزه بسیج ادارات،قرارگاه اجتماعی مناطق ۲۰۲۰،گروه‌های جهادی دادستان و ریاست دادگستری،نیروی انتظامی،شبکه بهداشت،هلال احمر،کمیته امداد،فنی و حرفه ای،شهرداری ها،بخشداران،اعضاء شورای اسلامی، اداره کار،آموزش و پرورش،اداره صمت وسایر ادارات اشتهارد در راستای رفع مشکلات افراد تحت پوشش بهزیستی تشکر و قدردانی کرده و خواستار ادامه آن شد.

افشاری همچنین از توجه ویژه خیرین نیک اندیش شهرستان اشتهارد و مدیران صنایع و شهرک صنعتی در رسیدگی به امور جامعه هدف و رفع مشکلات ایشان تقدیر نمود و از آنها خواست تا در راستای توسعه فعالیتهای اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع نیازهای جامعه هدف بهزیستی با توجه به وجود ظرفیت های مناسب وارد عمل شده و اداره بهزیستی شهرستان نیز آمادگی هرگونه همکاری را با طرح های توسعه فعالیتهای بهزیستی اعلام کرد.

کد خبر 113736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد