دررسانه|۱۴۱ طرح اشتغال‌زایی بهزیستی در خوزستان به بهره‌برداری رسید

ایسنا/خوزستان ۱۴۱ طرح خوداشتغالی و کارفرمایی مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی استان خوزستان امروز همزمان با سراسر کشور و به مناسبت هفته بهزیستی به بهره‌برداری رسید.

 مهران کریمیان مدیرکل بهزیستی خوزستان در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها که امروز (۳ مردادماه) به صورت نمادین در شوشتر برگزار شد، اظهار کرد: این طرح‌ها شامل مشاغل خدماتی، مشاغل خانگی و مشاغل خرد هستند و در راستای توانمندسازی و بهبود شرایط اشتغال جامعه هدف، اجرا شده و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از این تعداد، ۱۳۲ طرح به صورت خوداشتغالی و ۹ طرح کارفرمایی بوده و برای هر طرح حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی کم‌بهره پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: ۱۵ طرح از این تعداد در اهواز، یک طرح در آبادان، چهار طرح در اندیمشک، یک طرح در ایذه، یک طرح در باغملک، دو طرح در دزفول، سه طرح در رامشیر، پنج طرح در رامهرمز، ۱۰ طرح در دشت‌آزادگان، پنج طرح در شادگان، ۲۵ طرح در شوشتر، سه طرح در لالی، پنج طرح در هفتکل، ۱۰ طرح در هندیجان، سه طرح در هویزه، ۳۰ طرح در باوی، چهار طرح در حمیدیه و پنج طرح در دزپارت به بهره‌برداری رسیده است.

کریمیان بیان کرد: در سال گذشته برای ۳ هزار و ۲۶۴ تن از افراد تحت پوشش بهزیستی در سراسر خوزستان آماده‌سازی شغلی انجام و بیش از ۴۶۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی نیز به خانواده‌ها پرداخت شد.

به گزارش ایسنا، همچنین امروز یک بازارچه خیریه اشتغال زنان سرپرست خانوار که توسط یک نیکوکار اهدا شده است، همزمان با سراسر کشور به صورت آنلاین افتتاح شد و در شوشتر در مجموع ۲۵ طرح اشتغال‌زایی به بهره‌برداری رسید و ۲۰ واحد مسکونی  به مددجویان بهزیستی واگذار شد. 

کد خبر 113435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد