78 واحد مسکن در استان چهارمحال و بختیاری به خانواده های دارای عضو معلول واگذار شد.

آیین بهره برداری همزمان ۸۰۸۰ پروژه واگذاری مسکن، افتتاح مراکز و اشتغالزایی افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی با حضور قادری معاون وزیرو رئیس سازمان بهزیستی کشور، مدیران کل بهزیستی سراسر کشور، مسوولین استانی و شهرستانی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، سرپرست بهزیستی استان در این آیین با اشاره به واگذاری همزمان 78 واحد مسکونی و 31 طرح اشتغال به مددجویان تحت پوشش بهزیستی گفت: واگذاری ۷۸ واحد مسکن خانواده‌های دارای دو عضو معلول و تک معلول با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و  ایجاد ۳۱ طرح اشتغالزایی مثل پنل خورشیدی، دامداری، خدماتی و ... با تسهیلات پرداختی ۴۶ میلیارد ریال و به ازای هر نفر یک میلیارد و 500 میلیون ریال از جمله اقدامات بهزیستی استان در هفته بهزیستی بود.

سلیمانی افزود: افتتاح یک مرکز شبانه‌روزی خدمات رسانی به بیماران روانی مزمن با اعتبار بخش غیردولتی و پرداخت یارانه به ازای هر مددجو سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و تاسیس یک مرکز روزانه خدمات رسانی به بیماران روانی مزمن با اعتبار بخش خصوصی و ظرفیت ۳۰ نفر جهت ارائه خدمات توانبخشی، مددکاری، روانشناسی و توانپزشکی از دیگر پروژه های افتتاح شده می باشد.

وی  ایجاد ده پایگاه هنر درمانی در مناطق روستایی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و افتتاح پنج طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از دیگر برنامه های بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری در هفته بهزیستی عنوان کرد.

کد خبر 113399

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد