مدیرکل بهزیستی البرز با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد

در دیدار "وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی البرز با دکتر "علیرضا عباسی" نماینده مردم شریف کرج،فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی مسائل و مشکلات جامعه هدف در حوزه های مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛مدیرکل بهزیستی البرز با همراهی معاونین تخصصی خود و مسئولین ستادی بهزیستی استان و رؤسای شهرستانها با حضور در دفتر دکتر علیرضا عباسی نماینده مردم شریف کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مسائل و نیازهای مددجویان تحت پوشش بهزیستی با هدف خدمت رسانی مطلوب به آنان از سوی مدیرکل و معاونین بهزیستی استان و رؤسا تشریح و زمینه های همکاری و هم افزایی برای رفع موانع و مشکلات مطرح شده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی البرز در این نشست ضمن تسلیت بمناسبت عاشورای حسینی و تقدیر و تشکر از نماینده مردم در مجلس به واسطه همراهی و همکاری های مؤثر وی با سازمان بهزیستی با ارائه آماری از افراد تحت پوشش و خدمت گیرنده در حوزه های مختلف امور اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری اظهار داشت : ایجاد اشتغال، مسکن، حمایت از افراد نیازمند و آسیب پذیر و توانمندسازی جامعه هدف از اولویت‌های مهم سازمان بهزیستی است.

وی در ادامه به تشریح خدمات و ماموریت های بهزیستی پرداخت و اذعان داشت:سازمان بهزیستی به عنوان سازمان دولتی تمام منابع برای حمایت از اقشار تحت پوشش خودش را از منابع دولتی دریافت می‌کند.منابع دولتی هم دارای محدودیت‌ های فراوانی است و از طرف دیگر برخلاف دیگر نهادهای حمایتی افرادی که تحت پوشش این سازمان قرار می‌گیرند نه‌ فقط دچار محدودیت‌های معیشتی هستند بلکه محدودیت‌های جسمی هم مضاعف بر محدویت‌های حوزه معیشت دارند و به واسطه این‌ که جامعه بسترهای لازم برای حضور آنان را فراهم نکرده است برای حضور پررنگ و ایفاء نقش خود در جامعه نیاز به یک حمایت جدی‌تر نسبت به سایر اقشار دارند.

محمدی فلاح ادامه داد:وظایفی که به سازمان بهزیستی محول گردیده بسیار گسترده‌ است و این بار سنگین با امکانات کم سازمان متوازن نیست بنابراین لازم است نگاه ویژه‌تری به تخصیص اعتبارات سازمان بهزیستی همراه باشد تا بهزیستی بتواند به صورت اثر بخش وظایف خودش را انجام دهد.

دکتر علیرضا عباسی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه با تقدیر از دغدغه مندی مدیرکل و مسئولین بهزیستی البرز برای ارائه هر چه بهتر خدمات به جامعه هدف اظهار داشت : سازمان بهزیستی کارهای بسیار با ارزشی را با حداقل اعتباراتی که دارند انجام می‌دهد.قطعاً اگر بخواهیم بهزیستی به معنای واقعی رسالت‌ها و وظایف خودش را انجام دهد می‌بایست همراهی صددرصدی دولت و مجلس را همراه خود داشته باشد.

دکتر عباسی همچنین از مدیرکل بهزیستی البرز خواست مواردی که نیاز به قانون گذاری هست احصاء و براساس اولویت بندی اعلام کند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل و مسئولین بهزیستی و تبادل نظر صورت گرفته در بحث مسائل مددجویان بهزیستی،در خصوص موارد و چالش های مطرح شده قول همراهی و پیگیری داد.

کد خبر 113123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد