دیدار صمیمی مدیرکل بهزیستی با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز اردبیل

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان با حضور در صدا و سمیای مرکز اردبیل از تشریح برخی از خدمات ارائه شده به افراد جامعه هدف در هفته بهزیستی امسال با شعار" نهضت مردمی، خدمت مردمی" داد.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با چهارمین روز از هفته بهزیستی، مدیرکل به همراه معاونین حوزه های تخصصی با مدیرکل صدا وسیمای مرکز اردبیل دیدار و گفتگو کرد.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان در دیدار با مدیرکل صدا وسیمای اردبیل ضمن قدردانی از همکاری های بین بخشی و حمایت از افراد جامعه هدف بویژه در آگاهسازی از اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته در مجموعه بهزیستی گفت: مجموعه بهزیستی کاملاً تخصصی و مداخله محور در رسیدگی به مسائل و  نیازهای افراد تحت پوشش خدمات خود را در سطحی بسیار گسترده ارائه می نماید.

مدیرکل بهزیستی استان از بابت اختصاص وقت برای بازگویی وانعکاس برخی از اقدامات و حمایت صورت گرفته از سوی صدا وسیمای مرکز اردبیل قدردانی کرد وگفت: تمامی پاسخگویی ها با همراهی و حمایت رسانه ملی معنی و مفهوم یافته و به منصه ظهور می رسد لذا مجموعه بهزیستی هم خود را از این قاعده مستثنی نداشته و از تربیون ها و ظرفیت های این مجموعه وزین برای اطلاع رسانی بهره می جوید.

 رضایی ادامه داد: ارتباط و همراهی هایی که امروز برای بهزیستی رقم می خورد و این مجموعه را در یاری رسانی بیشتر و بهتر کمک می کند مرهون عنایت ها و اهتمام ویژه رسانه ملی و همکاران متعهد و دلسوز آن میسر می گردد و ما امروز مفتخریم که این مجموعه توانسته است به پشتوانه این سازمان در آگاهسازی و پیشگیری از برخی از آسیب های اجتماعی موثر واقع شده و افتخارات ارزنده ای در کارنامه خود ثبت و ضبط نماید.

وی ضمن قدردانی از تلاشها و حمایت های شبانه روزی در پوشش اخبار و گزارشهای مربوط به بهزیستی در طول سال خاطر نشان ساخت: امیدواریم تمامی آحاد جامعه نسبت به مسائل اجتماعی بویژه خدمات بهزیستی که از بدو تولد تا سالمندی فرد را حمایت و پشتیبانی می کند بیش از پیش توجه نموه و در سلامت اجتماعی جامعه سهیم و همراه باشند.

در ادامه لطیفی مدیرکل صدا وسیمای استان هم ضمن قدردانی از فعالیتهای بهزیستی استان در رسیدگی به نیازهای ولی نعمتان تحت حمایت گفت: بنده هم به نوبه خود فرا رسیدن چهل و چهارمین سال تاسیس سازمان بهزیستی کشور را به همه خدمتگزاران نظام، گروه های هدف، همکاران و بالاخص مسئولان پرتلاش بهزیستی استان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خیر و برکت هوراه در این مجموعه ساری و باقی باشد.

مدیرکل صدا وسیمای اردبیل با اشاره به اهداف و سیاست های سازمان صدا وسیمای استان در آگاهسازی آحاد جامعه گفت: سیاست رسانه ملی در دوران تحولی سیاستی است که هر عزیزی، هر دستگاه، مجموعه و شخص، گامی برای در راستای خدمت به مردم و ایجاد رضایت مندی نسبت به نظام بردارد حتماً رسانه ملی بی منت در کنار او خواهد بود وبدون هیچ عذر و بهانه و محدودیت های زمانی، مکانی، کمی و کیفی تمام وکمال در خدمت عزیزان هستیم.

لطیفی بابیان این مطلب که بهزیستی از جمله دستگاه هایی هست که می تواند واقعاً خدمات صادقانه و بی منت به جامعه تحت پوشش و مخاطبان خود ارائه دهد گفت: سازمان صدا وسیما همواره در حمایت از اقشار کم بضاعت، محروم و نیازمند حامی و یاوری مورد اطمینان و وثوق در کنار مجموعه بهزیستی بوده و رفع کمبودها و کاهش آلام اقشار جامعه را جزو وظیفه انسانی خود می داند.

وی اظهارامیدواری کرد: قعطاً انجام این قبیل کارها موجب رضایت بیشتر پروردگار و جامعه هدف بوده و مایه دلگرمی برای تمامی مسئولن دلسوز، متعهد و با اخلاق خواهد بود که با نهایت احترام، حوصله و سعه صدر به امورات مردم رسیدگی می کنند و دراین میان امید آفرینی و ایجاد دلگرمی و خوشبینی نسبت به نظام و در نهایت شفاف سازی اقدامات و عملکرد هم جزو رسالت و اهداف هریک از دستگاه ها محسوب می گردد.

در پایان به رسم ادب از مجموعه زحمات و تلاشهای صدا وسیمای مرکز اردبیل در طی سال گذشته به پاس پوشش اخبار، عملکرد و اقدامات بهزیستی با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

کد خبر 113119

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد