آیین افتتاح مسکن مددجویی در کامیاران

در راستای گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز تأسیس سازمان بهزیستی و با توجه به اهمیت موضوع مسکن و سرپناه معلولین ، ۱۲ واحد مسکن معلولین و مددجویان به صورت نمادین در موچش افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ، در چهارمین روز از هفته بهزیستی ، ۱۲ واحد مسکن معلولین و مددجویان با حضور فرماندار، بخشدار موچش ، روسای ادارات و رئیس و چند تن از پرسنل بهزیستی شهرستان کامیاران مورد بهره برداری قرار گرفت.

کیانوش ثقفی فرماندار شهرستان کامیاران ضمن تبریک به مناسبت هفته بهزیستی ، خدمتگزاری به محرومترین و آسیب پذیرترین قشر جامعه را ارج نهاد و از با ارزش ترین اعمال دانست.

وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت سرپناه، از تمامی دستگاههای اجرایی انتظار می رود که حدالامکان در جهت تحقق خواسته های سازمان بهزیستی در پیشبرد این مهم، تمامی همکاری و ظرفیت خویش را همواره به کار گیرند.

در این مراسم وحیده باتمانی ؛ رئیس بهزیستی کامیاران ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی و تشریح برنامه های عمرانی این نهاد ،حضور فرماندار و سایر میهمانان را ارج نهاد و در خصوص ارائه خدمات عمرانی به مددجویان اظهار داشت : موضوع سرپناه مددجویان همواره یکی از دغدغه های مسئولان این نهاد حمایتی بوده و سازمان بهزیستی در کنار سایر خدمات خود ، در خصوص مسکن و سرپناه معلولین ، خدمات بسیار قابل توجهی ارائه نموده است.

باتمانی در ادامه تصریح کرد : جهت ساخت این واحدها ، مبلغ ۸۵ میلیارد ریال هزینه گردیده که مبلغ یازده میلیارد و پانصد میلیون ریال آن از طریق کمکهای بلاعوض سازمان بهزیستی تأمین شده است.

آیین افتتاح مسکن مددجویی در کامیاران

آیین افتتاح مسکن مددجویی در کامیاران

آیین افتتاح مسکن مددجویی در کامیاران

کد خبر 113117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد