نهاوند| دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بمناسبت هفته بهزیستی با همراهی پرسنل با حجت الاسلام والمسلمین مغیثی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نهاوند دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان نهاوند، رئیس بهزیستی شهرستان ضمن تبریک هفته بهزیستی و تقدیر و تشکر از امام جمعه شهر ضمن ارائه عملکردی از خدمات ارائه شده توسط بهزیستی در یک سال گذشته ، گفت : هفته بهزیستی  بعنوان پاس داشت ارزشها و روز به اثبات رساندن خواستن و توانستن است.

کلوندی افزود: جامعه هدف بهزیستی افراد فرهیخته و توانمندی هستند که با همت و شور و شعور و عزت نفس به اطرافیان درس صــبر و اســتقامت می دهند و با کسب موفقیتهای فراوان در عرصه های مختلف استعدادهای آنان در عرصه های گوناگون به اثبات رسیده است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه نهاوند  ضمن تبریک هفته بهزیستی  گفت:خدمات بهزیستی به جامعه ی هدف متنوع است،نیازمندان، معلولین، کسانی که در معرض آسیب های اجتماعی و هستند نیز از خدمات متنوع بهزیستی  بهرمند می گردند.

امام جمعه نهاوند، درپایان از زحمات مدیران و کارکنان بهزیستی تقدیر نموده و  برای موفقیت سازمان بهزیستی در نیل به اهداف والای خود دعا کردند.

کد خبر 112974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد