رزن | حضور امام جمعه شهرستان  در بهزیستی

در دومین روز از هفته بهزیستی امام جمعه شهرستان رزن در بهزیستی حضور یافتند و ضمن دیدار و تبریک هفته بهزیستی از زحمات رئیس و کارکنان تقدیر و تشکر نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان رزن  حجه الاسلام منصوری در ادامه گفت: خدمت به جامعه هدف بهزیستی ارزش فوق العاده ایی دارد و ما حاضر هستیم در هر زمان هر کاری از دست ما برمی آید جهت کمک به جامعه.

ایشان افزود:بزرگترین ارزش، خدمت به افراد دارای معلولیت و نیازمند است که انشااله خداوند توفیق خدمت به این عزیزان عنایت کند.

 خانم رضایی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ضمن عرض خیر مقدم و خوش امد از حضور امام جمعه تقدیر و تشکر نمودند.

ایشان گزارشی از عملکرد اداره بهزیستی را ارائه نمودند و گفتند: با وجود نیرو های حداقلی و کمبود نیروی انسانی و مشکلات عدیده جامعه هدف بهزیستی، کارکنان این مجموعه با عشق و علاقه خدمات قابل توجهی را به افراد دارای معلولیت و مددجویان مطابق با ضوابط سازمان ارائه می دهند.

رضایی در ادامه گفت: در سال گذشته مبلغ۶۰۰ میلیون تومان از طریق کمکهای مردمی و خیرین نیکوکار شهرستان توانستیم مشارکتهای نقدی، غیر نقدی و خدماتی را جذب نماییم. همچنین در سال۱۴۰۲ از محل اعتبارات جزء۳، جزء۴ تبصره۱۸ و تبصره۱۶ به ۱۸۰ نفر از مددجویان تحت پوشش مبلغ۲۵ میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات اشتغال پرداخت گردید.

ایشان بر لزوم پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و پیشگیری از معلولیتها در شهرستان تاکید نمودند و گفتند: در سال گذشته غربالگری بینایی۵۶۰۰ نفر از کودکان ۳ تا۶ سال- شنوایی نوزدان ۷۵۰ نفر و شنوایی کودکان۳تا۶  سال به تعداد۲۴۰۰ نفر در سطح شهرستان  انجام گرفت.

کد خبر 112423

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد