آذربایجان‌غربی چهاردهمین استان در اجرای طرح رسیدگی به جامعه هدف بهزیستی

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: آذربایجان‌غربی چهاردهمین استان کشور در اجرای طرح رسیدگی به جامعه هدف بهزیستی در محلات هدف کم برخوردار بوده و پاسخگویی به نیاز همه مراجعه‌کنندگان اولویت سازمان است.

علی‌ محمد قادری در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی، با اشاره به ادامه اجرای طرح نشست صمیمی با جامعه هدف محلات کم‌برخوردار کشور، اظهار کرد: در قالب این طرح با هدف حل مساله و ظرفیت سازی اجتماعی امروز در آذربایجان‌غربی حضور پیدا کرده‌ و با مردم دیدار می‌کنیم.
قادری بیان کرد: مسائل مسکن، اشتغال و توانمندسازی جزو برنامه‌های سازمان بهزیستی بوده و این سازمان شجره طیبه‌ای است که در حال فعالیت می‌باشد و از قبل از تولد تا سالمندی به مردم خدمات ارائه می‌دهد.
وی افزود: بهزیستی یک جامعه آماری ۸ میلیون نفری را تحت پوشش دارد که از خدمات مختلفی استفاده می‌کنند و خوشبختانه این سازمان پاسخ نیاز همه مراجعه‌کنندگان را داده است.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور امروز در قالب طرح نشست صمیمی در ۵۰۰ محله هدف کشور با حضور مسئولان دستگاه‌ها، در جریان سفر به استان آذربایجان‌غربی با جامعه هدف بهزیستی دیدار خواهد کرد و ضمن پاسخگویی به درخواست‌ها از ظرفیت دیگر دستگاه‌ها در حل مشکلات استفاده خواهد شد.

کد خبر 112924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد