در رسانه / ۲۶۰۰ واحد مسکن مددجویی بهزیستی در کشور به بهره برداری می رسد

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مددجویی روز چهارشنبه به صورت ملی افتتاح و تحویل جامعه هدف بهزیستی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قادری عصر دوشنبه در نشست صمیمی برررسی مسایل و مشکلات مدد جویان بهزیستی آذربایجان غربی اظهار کرد: در طول سه سال به میزان قابل ملاحظه ای ساخت مسکن اتفاق افتاده و حدود ۴۵ هزار واحد هم از فونداسیون تا نازک کاری در مسیر تحویل است.

رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه دولت اهتمام جدی در امر توانمندسازی که بخش مسکن جدی ترین موضوع در این عرصه است را دارد، اضافه کرد: این ظرفیت سازی یک آورده جدی است که یک فاز آن در ۱۰۰ نقطه هدف کشور برگزار شد.

وی بیان کرد: آذربایجان غربی چهاردهمین استان در فاز دوم ظرفیت سازی اجتماعی و قرار است که گره گشایی در امور و احوال مردم در این زمینه محقق شود.

قادری گفت: خیلی از امورات شاید مرتبط با بهزیستی نباشد ولی این نهاد بر خود وظیفه می داند که در مسایل مربوط به توانمند سازی اعم از تسهیل گری در مسکن، اشتغال، درمان و سایر نظام‌مسایل جامعه هدف اعم از بانوان سرپرست خانوار را پیگیری کند.

وی گفت: در فاز اول غیر از اینکه مردم به ما مراجعه می‌کنند سازمان هم خود مراجعه محوری به سوی مردم را دارد و بیش از ۱۴ هزار و ۳۰۰ نفر را از حساس ترین و کم برخوردارترین نقاط هدف کشور زیارت کرده ایم و دیدیم.

وی اضافه کرد: حسن این ظرفیت سازی این است که در کوتاه ترین زمان پاسخ مردم داده و به صورت مستند خدمات ارائه می شود.

رییس سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد: امروز با حضور در آذربایجان غربی و منابعی که به صورت ملی می توانیم در اختیار بهزیستی استان قرار دهیم، با گفت و گوی چهره به چهره با افراد سعی کردیم تا ظرفیت سازی جدی را با افراد و در خانواده رقم بزنیم.

وی گفت: ارائه خدمات به آحاد جامعه افراد دارای معلولیت، خانوار سرپرست و افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی از جمله اهداف این سازمان است که دراین راستا ظرفیت و بودجه سازمان بهزیستی در این سه سال افزایش چشمگیری یافته که نشان از عزم و باور قلبی دولت سیزدهم نسبت به سازمان بهزیستی دارد.

قادری بیان کرد: انچه امروز برای سازمان بهزیستی به عنوان سازمان پیشران مطرح است اینکه این سازمان توانسته در مسیر چشم انداز و روند تحول خواهی قرار گیرد و این مسیر خود را طی کند.

کد خبر 112999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد