نیر| دیدار با امام جمعه شهرستان نیر در دومین روز از هفته بهزیستی

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان نیر، دردومین روز از هفته بهزیستی رییس بهزیستی شهرستان نیر به همراه تمامی کارکنان، مددکاران مراکز مثبت زندگی و تسهیلگران بهزیستی با امام جمعه شهرستان نیر دیدارکردند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمتی نماینده ولی فقیه در شهرستان با گرامیداشت و تبریک هفته بهزیستی به رییس و کارکنان، از خدمات شایسته آنان تقدیر و تشکر کرد.  

وی اجرای برنامه های فرهنگی  را کنار خدمات دهی و توانمند سازی جامعه هدف مفید اریابی کرد.  

امام جمعه محترم افزود: افتخار کارکنان بهزیستی این است که  در خدمت محرومین و مستضعفین هستند و  این باعث رضایت و شعف است که انسان بداند  خوشحالی بندگان رضایت و خشنودی خدا را در بر دارد.  

 رییس بهزیستی شهر ستان ضمن تبریک چهلمین  دومین سال تاسیس سازمان بهزیستی به تشریح بخشی ازفعالیتهای بهزیستی استان اشاره و گزارش جامعی ازحوزه های  توانبخشی، اموراجتماعی، پیشگیری و مشارکتهای مردمی و اشتغال ارائه نمود و با تاکید بر نقش بهزیستی در حمایت از نیازمندان و افراد دارای معلولیت تصریح کرد: با توجه به جامعه هدف بهزیستی که افراد نیازمند، ناتوان و آسیب پذیر هستند،  ارتقای سطح آگاهی و سلامت  اجتماعی، آگاهی عمومی و توانمند سازی جامعه هدف در راستای بهبود سلامت جامعه مهم تلقی نمود.

کد خبر 112465

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد