شاخص عملکرد اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی استان

افسانه عزیزی، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی استان در اولین روز از هفته بهزیستی با شعار" بهزیستی و خدمات فراگیر" با تشریح و تببین شاخص های مورد نظر در سال ۱۴۰۲ گفت: خدماتی که از ناحیه پذیرش و هماهنگی به مراجعین و گروه های هدف ارائه می شود بسیار گسترده بوده و قابل توجه می باشد.

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی در خصوص برخی از فعالیت ها و خدمات ارائه شده در سال گذشته این طور توضیح داد: برقراری دیدارهای مردمی مدیرکل با یک هزار و ۷۳۵ نفر از ولی نعتمان با افزایش ۱۰۹ درصدی نسبت به سال گذشته، دیدار مردمی مدیران ستادی  اعم از استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی با یک هزار ۹۹۲ نفر از ولی نعمتان با افزایش ۴۱ درصدی و دلجویی از ۷۲۵ نفر از جامعه هدف با افزایش ۱۶ در صدی از جمله خدماتی هستند که بصورت مستقیم و بی واسطه توسط مسئولان صورت گرفته است.

 عزیزی ادامه داد: تشکیل ۱۵۷ میز خدمت با افزایش ۱۰۶ درصدی نسبت به سال قبل، ۵۴ سفر شهرستانی مدیرکل با افزایش ۸۶ درصدی، ۴ مورد حضور مستقیم در سامانه سامد و پاسخگویی به ۲۲۷ مکاتبه  در خصوص درخواست های تماس گیرندگان با نظرات مدیرکل از دیگر خدماتی هستند که در سال گذشته  به گروه های هدف ارائه شده است.

کد خبر 112411

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد