ملارد | برگزاری مسابقه فوتسال تیم بهزیستی و تیم دادگستری

همزمان با گرامیداشت هفته قوه قضاییه مسابقه فوتسال با حضور داود فهیم راد رئیس اداره، معلولین تحت پوشش و تیم دادگستری به همت موسسه شهید ناصر قربانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد ضمن تقدیر از همراهی مجموعه قوه قضاییه و مسئولین دادگستری در ساماندهی افراد مجهول و دارای معلولیت و ... گفت: ارتباط بهزیستی با قوه قضاییه ارتباط بسیار تنگاتنگی است و در بسیاری از موارد نیازمند پشتیبانی و حمایت این عزیزان هستیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با عنوان اینکه موسسه حمایت از معلولین شهید ناصر قربانی این برنامه را تدارک دیده است گفت:  وجود دستگاه قضایی در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و تعامل میان ارگانهایی چون بهزیستی و دادگستری شهرستان تاثیر بسزایی در حفظ آرامش و امنیت جامعه دارد.

قربانی مدیر موسسه شهید ناصر قربانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار بهشتی و ۷۲ تن از یارانش گفت: هدف از برگزاری این نوع مسابقات نشان دادن سطح توانایی و استعداد های درخشان این عزیزان است و ما باید تلاش کنیم تا در سطح جامعه این فرهنگ را نهادینه کنیم که معلولیت نه تنها محدودیت نیست بلکه اکثر این افراد از توانمندی های منحصر به فردی برخوردار هستند که باید زمینه ساز فضای رشد و تعالی شان باشیم.

کد خبر 111392

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد