پیشوا | بازدید از منزل خانواده های دارای چندقلو

به مناست هفته بهزیستی سرپرست بهزیستی پیشوا به همراه مسئول امور اجتماعی، حراست و بازرسی از منزل خانواده دارای فرزند سه قلو بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سرپرست بهزیستی شهرستان پیشوا به همراه کارشناس مسئول حوزه امور اجتماعی، حراست و بازرسی به مناسبت هفته بهزیستی و به منظور تکریم با خانواده دارای فرزند چندقلو دیدار کردندو مسائل و مشکلات آنان را استماع کرده و مورد بررسی قرار دادند.

زهرا بیگم موسوی  در حاشیه این دیدار بیان کرد: در راستای پیشبرد سیاست‌های جمعیتی ابلاغی از طرف مقام معظم رهبری، طرح حمایت از خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو در دستور کار اداره بهزیستی شهرستان پیشوا قرار دارد و در این طرح سعی بر این است تا حمایت‌های لازم در قالب بسته‌های حمایتی نوزاد، اهدای پوشاک و اقلام مورد نیاز خانواده ها به عمل آید تا با اجرای سیاست‌های ابلاغی، به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو، یاری رسانده شود.

وی ادامه داد: همچنین خانواده‌های دارای فرزندان سه قلو و بالاتر در دهک درآمدی ۱ تا ۷ نیز تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار گرفته‌ و از خدمات بهره‌مند می‌شوند.

موسوی خاطرنشان کرد:  این خانوارها از مستمری ماهیانه برخوردار بوده و همچنین خدمات غیر مستمر به خانواده های دارای فرزند چند قلو نیز ارائه می‌شود.

سرپرست بهزیستی پیشوا با اشاره به خدمات غیرمستمر به خانواده‌های دارای فرزند چندقلو تصریح کرد: همچنین این خانواده‌ها از کمک هزینه ودیعه مسکن، وام اشتغال و خدمات مشاوره‌ای نیز بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 112738

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد