نشست تخصصی کارشناسان امور توسعه پیشگیری بهزیستی مازندران برگزار شد 

با حضور بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران و قلندری سرپرست معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان، نشست تخصصی کارشناسان امور توسعه پیشگیری بهزیستی مازندران با محوریت به روزرسانی و ارتقا دانش سازمانی در اردوگاه فرهنگی ورزشی شهید عظیمی شهرستان بابلسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ مدیرکل بهزیستی استان در این نشست با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی برنامه ها و خدمات متنوعی ارائه می دهد، گفت: در این حوزه با هدف پیشگیری از اعتیاد، پیشگیری از طلاق و معلولیت با بهره گیری از تجارب کارشناسان تخصصی، برنامه های پیشگیرانه اثربخش و مطلوبی اجرا می شود.

وی افزود: سازمان بهزیستی نقش بسزایی در جلوگیری از انواع آسیب های اجتماعی اعم از اعتیاد، طلاق، خودکشی، معلولیت و ... در سطح کشور ایفا نموده است.

مدیرکل بهزیستی استان در این نشست به توسعه خدمات پیشگیرانه در بهزیستی مازندران اشاره کرد و گفت: در این راستا با تمهیدات صورت گرفته موفق شدیم خدمات ارزنده و موثری در قالب طرحهای پیشگیرانه از جمله کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد و سایر طرح های اینچنینی ارائه دهیم.

اجرای طرح آمبلیوپی (پیشگیری از تنبلی چشم)، نظارت دقیق بر عملکرد مراکز مشاوره در راستای کاهش طلاق، نظارت مداوم بر عملکرد مراکز درمان اعتیاد و اجرای کلیه برنامه‌های پیشگیرانه و تلاش در جهت توسعه ارتقاء کیفی آموزش‌ها از نکات مورد تاکید مدیرکل بهزیستی مازندران در این جلسه بود.

کد خبر 111315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد