شهرتهران| برگزاری جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی 

جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی با حضور شهردار منطقه ۲۱، سرپرست مشارکت‌های شهرداری، رئیس مرکز تامین و توسعه وردآورد و دیگر مسئولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این جلسه به منظور ساماندهی کودکان کار و معتادین متجاهر منطقه ۲۱ تهران و با حضور ارگان ها و نهادهای ذیربط برگزار شد.

رئیس مرکز تامین و توسعه وردآورد هدف از برگزاری این جلسه را ساماندهی کودکان کار و معتادین متجاهر منطقه ۲۱ تهران عنوان کرد و افزود: از آنجا که معتاد متجاهر از روی عمد اقدام به مصرف مواد مخدر در اماکن عمومی می کند به نوعی آسیب جدی برای شهر تلقی می شود و کسی که آشکارا و بی پرده کاری را انجام دهد که معمولا به کارهای ناشایست و نامناسب و خلاف عرف و شرایط اجتماعی نسبت داده می شود متجاهر است.


آمنه سماوات در ادامه بیان کرد: معتادانی که اغلب در سطح شهر و نقاط مختلف دیده می‌شوند و به شکل آشکار به استفاده از مواد مخدر می‌پردازند با معتادان عادی متفاوت است و طبق ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر معتادان به مواد مخدر و روان گردان می پردازند با دستور مقام قضایی برای مدت یک تا سه ماه در مراکز دولتی و مجاز درمان و کاهش آسیب نگهداری می‌شوند تا اعتیاد خود را ترک کنند.

کد خبر 110898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد