ملارد | برگزاری همایش ورزش و سلامت بهبود یافتگان در مرکز نگهداری اخوان

همایش ورزش و سلامت با حضور اسدی فرماندار، خوبرو امام جمعه صفادشت، ذولفخانی فرماندهی پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران، داود فهیم راد رئیس اداره و سایر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد رئیس اداره ضمن تاکید بر لزوم حمایت از بهبود یافتگان گفت: با توجه به اجرای برنامه های متفاوت در هفته مبارزه با مواد مخدر این مراسم به منظور بررسی خدمات مرکز اخوان و همچنین تجلیل از نفرات برگزیده مسابقات ورزشی و نیز مطرح نمودن مشکلات  و درخواست های بهبودیافتگان انجام شد.

وی افزود: برنامه های بسیاری در این هفته اجرا گردید که علاوه بر فراهم آوری لحظاتی مفرح و شاد برای مددجویان برگزاری کارگاههای انگیزشی با موضوعات مختلف با استقبال بسیار خوبی توسط این عزیزان روبرو گردید.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با تشریح اینکه  افراد در این مرکز در کنار خدمات درمانی توانمند نیز میشوند گفتک اجرای برنامه های مفرحی ورزشی، آموزشی و کارگاههایی در جهت آگاهسازی تاثیر بسزایی در روند بهبود این افراد و همچنین بازگشت صحیح آنها به اجتماع داشته و حضور مسئولین موجب دلگرمی بیماران مرکز اخوان است.

کد خبر 111005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد