پاکدشت | مراسم جشن پاکی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، مراسم جشن پاکی در مرکز اقامتی زندگی دوباره پاکدشت ویژه بهبودیافتگان از اعتیاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این مراسم با حضور نادره افشارها رئیس بهزیستی شهرستان پاکدشت، معصومه میرزایی معاون توسعه و پیشگیری بهزیستی، جمعی از بهبودیافتگان، خانواده‌های آنان، مسئولین محلی و نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد برگزار شد.

در این مراسم، بهبودیافتگان تجربیات خود را با دیگران به اشتراک گذاشتند و از حمایت‌ها و تلاش‌های خانواده‌ها و مسئولین در مسیر پاکی و بهبودی قدردانی کردند.

نادره افشارها، رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت، هدف از برگزاری این مراسم، ارتقای آگاهی عمومی نسبت به معضل اعتیاد و ترویج فرهنگ پاکی و سلامت در جامعه بود.

افشارها تأکید کرد که با برگزاری چنین مراسم‌هایی می‌توان به ایجاد انگیزه و امید در دل بهبودیافتگان و خانواده‌های آنان کمک شایانی کرد.

در حاشیه این مراسم، برنامه‌های متنوعی از جمله سخنرانی‌های آموزشی، نمایش‌های هنری و ورزشی و مسابقات فرهنگی برگزار شد. همچنین، از تعدادی از بهبودیافتگان که مدت طولانی‌تری از اعتیاد فاصله گرفته‌اند، تقدیر شد.

کد خبر 110627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد