جذب ۶۵ توان یاب تحت پوشش بهزیستی اردبیل در دستگاههای اجرایی

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از برگزاری اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان و جذب و بکارگیری ۶۵ نفر از این عزیزان در دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با سراسر کشور، اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان با حضور معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری اردبیل، مدیرکل، معاون امور توانبخشی بهزیستی استان، نماینده جهاد دانشگاهی و پیام نور اردبیل با شرکت بیش از ۲۵۹ نفر از توان یابان در اردبیل برگزار شد.

در حاشیه برگزاری آزمون مدیرکل بهزیستی استان در رابطه با برگزاری آزمون استخدامی معلولان گفت: یکی از مسائل بسیار مهمی که همواره برای سازمان بهزیستی کشور بحث پیگیری اشتغال جامعه هدف و جذب ۳ درصدی معلولان در دستگاههای اجرایی بود که با دستور ویژه دولت مردمی شهید جهمور حضرت آیت الله رئیسی و پیگیری های سازمان بهزیستی کشور این امر بالاخره تحقق یافته و معلولان با خیالی آسوده در این آزمون به رقابت پرداختند.

مدیرکل بهزیستی استان اظهار داشت: سهمیه  ۳ درصدی جذب نشده معلولان که از سنوات قبل باقی مانده بود بحمداله با جدیت، پشتکار و تلاش تمامی مسئولان دولت مردمی و بهزیستی کشور امکان رقابت برای بیش از ۴ هزار نفر از معلولین را در سطح کشور فراهم نمود تا این قشر از جانمعه نیز به مانند سایر آحاد جامعه بتوانند در دستگاه های اجرایی جذب و بکارگیری شوند.

رضایی در بخش دیگر از سخنان خود خاطر نشان ساخت: این آزمون برای اولین بار در سطح کشور با شرکت بیش از ۴ هزار نفر در حال برگزاری می باشد که تعداد ۲۵۹ نفر از توانیابان استان در این مرحله به رقابت پرداخته و ۶۵ نفر از این عزیزان در نهایت پس از طی فرایند های استخدامی و انجام مصاحبه های تخصصی در ۹۰ رسته شغلی و ۴۵ دستگاه اجرایی جذب خواهند شد.

در ادامه کاظم دبیر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل هم ضمن قدردانی از تلاشهای بی نظیر و ماندگار دولت رئیسی در خدمت رسانی به جامعه هدف وهمچنین پیگیری های سازمان بهزیستی کشور گفت: امروز شاهد این هستیم که این عزیزان تحت پوشش با پشتکاری محکم و تلاشهای خود به رقابتی سخت در مصاف اشتغال و جذب در دستگاه های اجرایی قرار گرفته اند تا استعدادها، قابلیت ها و توانمندی خود را به دیگران نشان داده و داشته های خود را با سایر افراد سهیم باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل  تصریح کرد: این اقدام نیک و خداپسندانه یکی از اعمال باقیات و صالحات دولت شهید جهمور می باشد که امیدواریم این حرکت مایه خیر و برکت برای معلولان بوده و این عزیزان مردم داری و حمایت از دیگران را سرلوحه امورات خود قرار دهند.

کد خبر 109411

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد