برگزاری اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی آزمون استخدامی ویژه توانیابان در بهزیستی استان

به گزارش روابط عمومی، اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی آزمون استخدامی ویژه معلولین با حضور معاونین امور توانبخشی، پشتیبانی ومنابع انسانی و نماینده جهاد دانشگاهی واحد اردبیل و سایر کارشناسان بهزیستی استان برگزار گردید.

در این نشست سید یوسف موسوی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان  ضمن اشاره به برگزاری آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت در کشور و سطح استان گفت:اولین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت برای نخستین‌بار در ۱۷خرداد ۱۴۰۳ به منظور جذب و بکارگیری 65نفر از افراد دارای معلولیت در سطح استان و در۴۵ دستگاه اجرایی برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت: تعداد 65 نفر از توانیابان بهزیستی استان در اولین آزمون استخدامی اختصاصی به رقابت خواهند پرداخت که در نهایت پس از برگزاری آزمون و طی فرایندهای  اداری در دستگاههای اجرایی جذب و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

گفتنی است در استان اردبیل با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با جهاد دانشگاهی تمهیدات لازم به منظور برگزاری بهتر و سالم آزمون با همراهی منشی های یاریگر ویژه توانیابان دارای معلولیت شنوایی و بینایی و سایر موارد در نظر گرفته شده است تا این آزمون های به بهترین صورت برگزار گردد.

شایان توجه می باشد به منظور برگزاری بهتر آزمون به اتفاق نماینده جهاد دانشگاهی از محل اجرای آزمون مستقر در دانشگاه پیام نور اردبیل  شامل؛ فضاهای داخلی دانشگاه، کلاس‌های درس، سالن‌های امتحان و سایر فضاها ازجمله رمپ‌ها، آسانسورها و سرویس‌های بهداشتی دانشگاه برای اطمینان از مناسب‌سازی آنها برای تردد و استفاده آسان توانخواهان بازدید بعمل آمد .

کد خبر 108760

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد