پیام تبریک مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت هفته ملی ارتباطات و روابط عمومی 

دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت هفته ملی و ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
چوغنچه گرچه فروبستگیست کار جهان
 تو همچو باد بهاری گره گشا می باش

 ارتباطات عنصری حیاتی و مهم در عصر جدید است که پیچیدگی و اهمیت نقش شبکه های ارتباطی و حوزه روابط عمومی در آن سبب ساز تصمیم گیری های استراتژیک در جهت تنویر افکار عمومی در راستای آینده نگری سازمان ها، اطلاع رسانی و به هنگام بودن اطلاعات است به گونه ای که نهادهای توسعه یک جامعه بدون بهره گیری موثر از ابزار قوی مدیریت روابط و افکار عمومی قادر به اجرای موفق برنامه های خود نیستند.
امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک پل ارتباطی و مشورتی و مدیریتی جزو عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر نهادی، جایگاه ویژه‌ای دارد و مرکز ثقل اطلاعات و اخبار است .
روابط عمومی می تواند با بالا بردن قدرت رقابت سازمانها و با جاری ساختن روح روابط عمومی در کل سازمان که با ایستایی و سکون منافات دارد و به عنوان نقش آفرین اصلی، با نگاهی اعتماد بخش و سازنده، همدلی و همزبانی را بین جامعه و سازمان برقرار کند . 
نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه بعنوان روزملی ارتباطات و روابط عمومی، بیانگر اهمیت شبکه های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز و فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه راه های طی شده در جهت تعامل و هم افزایی بیشتر است . 
از این رو سازمان بهزیستی با درک درست نقش و جایگاه ارتباطات و روابط عمومی در سازمان، بر تداوم این حرکت تاکید نموده و قدردان تلاش صاحبان قلم و رسانه در جهت تحقق اهداف حمایتی از جامعه هدف بهزیستی می باشد .
اینجانب سالروز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی پیشاهنگان و مشعل داران فروزان توسعه ارتباطی خصوصا کارکنان سخت کوش حوزه روابط عمومی بهزیستی مازندران که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، با ابتکار، امید، صداقت و امانتداری در جهت انجام رسالت خطیر خود کوشا هستند تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این عزیزان در این مسیر حساس و مسوولیت آفرین، سلامتی و توفیق روزافزون مسالت می نمایم.
دکتر فریبا بریمانی
مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 108054

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد