دیدار مدیر کل و مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس با امام جمعه شهرستان خنج

مدیر کل و مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس در معیت رئیس بهزیستی شهرستان خنج با حجت الاسلام کریم پور امام جمعه معزز این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی فارس:
مدیر کل بهزیستی فارس در این جلسه ضمن تبریک دهه کرامت گفت:بهزیستی سازمانی تخصصی امدادی و برنامه محور است که حوزه گسترده فعالیتی از تولد تا سالمندی دارد.
او در ادامه به تشریح عملکرد معاونت های اجتماعی ،پیشگیری،توانبخشی و مشارکت های مردمی بهزیستی فارس پرداخت و افزود راهبردهای اصلی سازمان بهزیستی کیفی سازی،هوشمندسازی،شفاف سازی و مردمی سازی است.
مدیر کل بهزیستی فارس با بیان این که بهزیستی تنها ارگانی است که دبیری ۴ کمیته تخصصی و مهم را در استانداری و متناظر آن در شهرستان ها عهده دار است و از آن جایی که همواره از علم و دانش و همراهی شما بهره مند بوده ایم امید است فرهنگ عمل به مسئولیت اجتماعی و همراهی مردم و خیر جمعی با بهره مندی از تریبون نماز جمعه بسط و گسترش یابد.
حجت الاسلام کریم پور امام جمعه شهرستان خنج نیز ضمن خوش آمدگویی و تبریک دهه کرامت اظهار داشت:فلسفه وجودی انقلاب اسلامی با تاسیس نهاد بهزیستی محقق شده است و به جهت نوع جامعه هدف این نهاد که دارای معلولیت توام با مشکلات مادی هستند مسئولیت رسیدگی به ایشان خطیر و از جایگاه و اجر معنوی مضاعفی برخوردار است. 
امام جمعه معزز شهرستان خنج افزود:توانمند سازی،بازپروری و پیشگیری مولفه های اصلی نهاد بهزیستی است که در آن به خوبی ایفای نقش کرده و بهزیستی فارس نیز همواره در اکثر حوزه ها پیشتاز بوده است. 
حجت الاسلام کریم پور از ارتباط و تعامل سازنده مجموعه بهزیستی شهرستان خنج و فعالیت های جهادی ایشان در خدمت رسانی به جامعه هدف معزز نیز تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است همزمان با این دیدار از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خنج نیز به جهت همکاری با اداره بهزیستی این شهرستان با اهدای لوح از طرف مدیر کل بهزیستی فارس تقدیر شد. 


 


 

کد خبر 107781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد