در رسانه| هفتمین سرای سالمندان استان اردبیل در خلخال به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل- ایرنا- فرماندار خلخال گفت: خانه سالمندان و معلولان نصرت این شهرستان به عنوان هفتمین سرای سالمندان استان، شهریورماه امسال در خلخال به بهره‌برداری می‌رسد.

سید جواد یحیی‌زاده روز یکشنبه در جریان بازدید از این پروژه و آیین تجلیل از دکتر عبدالحسین‌زاده سرمایه‌گذار این مجموعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساختمان نگهداری سالمندان و معلولان خلخال با یک هزار متر زیربنا و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال از از سوی دکتر علی عبدالحسین‌زاده پزشک خیر خلخالی و با نظارت بهزیستی این شهرستان احداث و پیش‌بینی می‌شود تا شهریور ماه امسال مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل هم گفت: سرای سالمندان و معلولان خلخال هفتمین خانه سالمندان و معلولان استان اردبیل است که با سرمایه‌گذاری خیر خلخالی به عنوان نخستین مرکز نگهداری معلولان و سالمندان جنوب استان ساخته می‌شود.

حامد رضایی اظهار کرد: در حال حاضر ۶ باب سرای سالمندان و معلولان در استان اردبیل با ۲۲۰ نفر ظرفیت مشغول خدمات‌رسانی به سالمندان و معلولان هستند که از این تعداد چهار باب در مرکز استان و ۲ مجموعه در شهرستان‌های استان مشغول فعالیت هستند.

شایان توجه می باشد: بازدید سرزده مدیر کل بهزیستی استان اردبیل به همراه رئیس اداره بهزیستی شهرستان خلخال از مرکز شنوایی و گفتار درمانی پژواک، دیدار چهره به چهره با کودکان آموزشگاه و بررسی پروندهای توانبانان مرکز، بازدید از کمپ جدیدالتاسیس ترک اعتیاد و انجمن پیشگیری اولیه نوید رهایی، بازدید از ساختمان در حال احداث نصرت بهزیستی بهمراه امام جمعه، فرماندار، معاونت سیاسی و امنیتی و تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان و اهدای لوح تقدیر و تابلوی ارزنده به خیر محترم و دست اندر کاران فعال در امورات ساختمان مربوطه در حال ساخت، بازدید از مراکز مثبت زندگی، برپایی میز ارتباطات مردمی و دیدار با رئیس و کارکنان خدوم از جمله برنامه های اجرا شده در طی این سفر یک روزه به شهرستان خلخال بود.

حجت‌الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال نیز در این مراسم با یادآوری سفارش درباره ایجاد چنین مجموعه‌هایی اظهار کرد: احداث چنین پروژه‌هایی از کارهای نیک و پسندیده است که در پیشگاه خداوند دارای اجر پاداش دنیوی و اخروی است و این فرهنگ خیر باید ترویج شود.

به گزارش ایرنا، در این مراسم از دکتر علی عبدالحسین زاده پزشک و همچنین دست‌اندرکاران ساخت این مجموعه با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

دکتر علی عبدالحسین‌زاده پیش از این نیز چندین پروژه از جمله یک مدرسه روستایی را با سرمایه‌گذاری خود ساخته و در اختیار دانش‌آموزان این شهرستان قرار داده است.

کد خبر 107721

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد