ساوجبلاغ | جلسه فصلی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد

نخستین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی روز سه شنبه هجدهم اردیبهشت ماه در محل سالن اجتماعات فرمانداری با حضور حداکثری اعضاء و به ریاست معاون امور عمرانی فرمانداری و دبیری اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این جلسه ابتدا مصوبات جلسه قبل قرائت شد که با تحقق بیش از ۹۰ درصد مصوبات همراه بود.

دکتر "جلیل امینی" معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ بر ضرورت پیگیری مناسب سازی اماکن عمومی با اولویت اماکن پرتردد بهداشتی،تفریحی،ورزشی،فرهنگی و ادارات دولتی تأکید ویژه داشت.

در ادامه اعضاء این ستاد گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته را ارائه داده و همچنین برنامه های سال آتی را اعلام کردند و در باب تخصیص بودجه در راستای مناسب سازی معابر در سال ۱۴۰۳ توضیحاتی ارائه شد.

در بخشی از جلسه "باوی" کارشناس مسئول دبیرخانه ستاد مناسب سازی اداره کل بهزیستی استان البرز ضمن تشکر از تلاش ادارات عضو ستاد مناسب سازی شهرستان ساوجبلاغ به فرهنگ سازی و آگاهسازی مناسب سازی در سطح جامعه تأکید کرد.

گفتنیست مواردی مصوب و جهت اجرا ابلاغ شد که تعدادی از این مصوبات به شرح ذیل است:

۱.پیگیری مناسب سازی مترو شهر جدید مهستان

۲.انجام بازدید های میدانی توسط اعضاء کمیته مناسب سازی شهرستان از معابر،پارک ها و ادارات درحال ساخت

شایان ذکر است در پایان به پاس تلاش شبانه روزی دکتر "محمد رضا البرزی" فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و دکتر "جلیل امینی"معاون امور عمرانی فرماندار در عرصه مناسب سازی اماکن و معابر عمومی،لوح سپاس از طرف مدیر کل بهزیستی استان البرز اهداء و از ایشان قدردانی شد.

کد خبر 107343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد