دیدار مدیرکل بهزیستی استان تهران از آسایشگاه خیریه کهریزک

محمد نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران به همرا داود خادم مدیربهزیستی شهرستان ری وفاطمه غفارنژاد معاون توانبخشی از آسایشگاه خیریه کهریزک بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ در ابتدای این بازدید، مسئولان با حضور بر سر مزار دکتر حکیم زاده پایه گذار آسایشگاه کهریزک با قرائت فاتحه و نثار گل یاد ایشان را گرامی داشتند و با دیدار از سالمندان به گفتگوی صمیمانه با آنان پرداختند.

در ادامه این مراسم مدیر عامل آسایشگاه خیریه کهریزک با ارائه عملکرد این مجموعه در سال های گذشته، به تبیین برنامه های پیش روی این مجموعه برای سالمندان و معلولین پرداخت.

نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران در سخنانی ضمن اشاره به سختی کار  فعالان این امر از اجر اخروی خدمت به سالمندان و سفارش بزرگان به این کار پسندیده، کهریزک را سازمانی مردم نهاد دانست که در انجام رسالت الهی خود بسیار موفق عمل کرده و اذعان داشت:با این وسعت و جمعیت تحت پوشش،   اداره چنین مرکزی مستلزم یک مدیریت منسجم و کارآمد است و ما خوشبختانه این کارآمدی را در جای جای بخش های محل اقامت سالمندان و معلولین به صورت چشمگیری مشاهده میکنیم.

نصیری افزود: در شرایط اقتصادی کنونی، این سازمان مردم نهاد توانسته است بار سنگینی از دوش دولت بردارد و به نیازهای متعدد جمعیت زیادی از سالمندان و معلولین پاسخ مناسب دهد.

کد خبر 106923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد