برگزاری آیین تجلیل و تکریم از بازنشستگان بهزیستی استان

مدیرکل بهزیستی استان از تکریم و تجلیل بازنشستگان بهزیستی استان در سال 1402خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی، مراسم تجلیل و تکریم از بازنشستگان بهزیستی در سال ۱۴۰۲ با حضور مدیرکل، معاون پشتیبانی ومنابع انسانی، رئیس اداره نیروی انسانی وپشتیبانی بهزیستی استان برگزار گردید.

 در این مراسم حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمامی کارکنان بازنشسته و خدوم سازمان بر تدوام همکاری های لازم و انتقال تجارب و دانش سازمانی به نیروهای جدید تاکید کرد وگفت: خدمت در سازمان بهزیستی توفیق الهی می خواهد که در کنار این موهبت رسیدگی به مشکلات و گرفتاری های ولی نعمتان و کاهش آلام این عزیزان به دست توانای خدمتگزاران پرتلاش بهزیستی امکان پذیر می گردد.

مدیرکل بهزیستی استان با ارج نهادن به تمامی تلاشهای صورت گرفته در کسب عزت و حفظ آبروی نظام و سازمان در تحقق اهداف توسط نیروهای متعهد و دلسوز گفت: سازمان و دستگاههای اجرایی در طول خدمت هر فرد تلاش نموده است تا با پر کردن خلاهای اداری و قانونی در بهبود معیشت و تامین نیازهای پرسنل از کوچکترین کوتاهی دریغ ننموده و با فراهم نمودن شرایط و بستر های لازم، دغدغه های احتمالی را برطرف کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن حفظ ارتباطات درون سازمانی، بر لزوم تشکیل کانون بازنشستگان بهزیستی استان و پیگیری امورات این عزیزان از طریق این کانون تاکید کرد وگفت: امیدوارم در سایه تلاشهای مسئولین وبازنشستگان حاضر بتوانیم با تشکیل و راه اندازی کانون های بازنشستگی، تعاونی های مصرف و مسکن درتسهیل و بهبود شرایط بهره مندی از خدمات مورد نظر موثر واقع شویم.

رضایی در بخش دیگر از سخنان خود اظهارداشت: تا کنون ۱۸۹ نفر بازنشسته و وظیفه بگیر داریم که در طی برنامه ششم توسعه تعداد ۷۹ نفر به بازنشستگی نائل آمده اند.

 این مسئول در ادامه از دورهمی تمامی بازنشستگان بهزیستی کشور و تکریم و تجلیل این عزیزان در آینده نزدیک توسط سازمان بهزیستی خبر داد.

گفتنی است در پایان این مراسم از تمامی بازنشستگان حاضر در مراسم، با اهداء لوح سپاس ازخدمات چندین ساله این عزیزان قدردانی گردید.

کد خبر 106052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد