مصاحبه رادیویی مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت روز روانشناس

به گزارش روابط عمومی، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل همزمان با روز روانشناس و مشاوره، با برنامه رادیویی "سلام ساوالان" مصاحبه نموده و به فعالیت های بهزیستی در زمینه روانشناسی و مشاوره پرداخت.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در این مصاحبه ضمن تبریک روز روانشناس به روانشناسان و مشاوران گفت: شعار روز روانشناس امسال " امید آفرینی با توسعه خدمات روانشناسی، مشاوره و مشارکت مردم" است و سازمان بهزیستی به عنوان متولی امر و ادارات کل بهزیستی استان ها و ادارات بهزیستی شهرستان ها نیز به تبع این اداره، مسئولیت های ویژه ای در حوزه خدمات روانشناسی دارد و ما نیز سعی داریم تا با تلاش همکاران در این زمینه، بهترین خدمات را به جامعه هدف ارائه نماییم.

رضایی ادامه داد: یکی از خدمات ویژه بهزیستی، مشاوره رایگان، امن و محرمانه خط تلفنی ۱۴۸۰ است که همه مردم می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب از این خدمات مشاوره ای در زمینه های خانواده، تحصیلی، تربیت فرزند، اختلالات روانی، ازدواج، شغلی، کودک و نوجوان و ... استفاده نمایند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل افزود: در سطح استان بیش از ۷۰ مرکز روانشناسی و مشاوره، خدمات متفاوتی را به مردم عزیزمان ارائه می‌نمایند و همگی سعی دارند تا آلام مرتبط با روح و روان انسان‌ها را کاهش دهند. ما نیز سعی داریم تا آموزش هایی را مطابق با علم روز روانشناسی به روانشناسان و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند ارائه دهیم تا ضمن پیشرفت این حوزه، خدمات بهتر و تخصصی تری به جامعه هدف ارائه نماییم.

وی اظهار داشت: از طرف بهزیستی برای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه به جهت استفاده از خدمات روانشناسی، یاری برگ ارائه می‌شود که به روانشناسان مربوطه تحویل داده می‌شود و هزینه جلسات مشاوره افراد تحت پوشش را بهزیستی متقبل می‌شود. همچنین در این زمینه دغدغه مهمی که در دولت سیزدهم پیگیر آن هستیم، تحت پوشش قرار گرفتن خدمات مشاوره و روانشناسی است تا عموم مردم بتوانند به راحتی از این خدمات استفاده نمایند.

کد خبر 106662

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد