فعالیت ورزشی ۴۳۰ نفر از توانیابان تحت پوشش بهزیستی دراستان

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان از توزیع اقلام ورزشی به ورزشکاران تیم ورزشی بسکتبال با ویلچر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، مدیران کل بهزیستی و ورزش و جوانان به همراه معاونین مربوطه در تمرین ورزشی ورزشکاران بسکتبال با ویلچر بانوان حضور یافته و از نزدیک در جریان تمرینات و برگزاری مسابقات این عزیزان قرار گرفت.

در این دیدار حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان با عنوان اینکه هم اکنون تعداد ۴۳۰ ورزشکار معلول تحت پوشش بهزیستی در سطح استان وجود دارد گفت: از این تعداد ۱۶۳ نفر را بانوان و ۲۶۷ هم آقایان تشکیل داده اند که در ۲۸ رشته ورزشی مختلف فعالیت دارند.

 مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اینکه این ورزشکاران از طریق هیات های ورزشی فعالیتهای ورزشی خود را تداوم می بخشندگفت: تمامی ورزشکاران معلول از طریق هیات های ورزشی نابینایان و کم بینایان، ناشنوایان، جانبازان و معلولان در رشته های متعدد ورزشی متناسب با نیازهای خود در حال فعالیت بوده ودر همین رابطه با تلاش و پشتکار خود افتخارات خوبی هم برای استان کسب نموده اند.

رضایی در بخش دیگر از سخنان خود خاطر نشان ساخت: پرداخت حق الزحمه ۲۴ نفر از مربیان ورزشی، پرداخت ایاب و ذهاب ورزشی، پرداخت پاداشهای ورزشکاران مقام آور در مسابقات جهانی و پارا المپیک، تهیه و توزیع اقلام ورزشی، پرداخت هزینه بیمه های ورزشی و تامین هزینه اردوهای ورزشی از جمله خدماتی هستند که در طول سال از طریق بهزیستی به این افراد ارائه می گردد.

وی افزود: با همکاری اداره ورزش و جوانان و بهزیستی تعداد ۱۰ عدد ویلچر ورزشی خریداری شده و در آینده نزدیک در اختیار ورزشکاران قرار خواهد گرفت.

در ادامه پهناور مدیرکل ورزش و جوانان استان هم ضمن بازدید از انجام تمرینات ورزشی ورزشکاران بانوان معلول گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته در آینده نزدیک با حضور مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی و ورزش و جوانان جلسه ای برگزار و ضمن بررسی مسائل، مشکلات و مطالبات توانیابان تحت پوشش در جهت بهبود فعالیتهای ورزشی این عزیزان تدابیر لازم اتخاذ خواهد شد.

گفتنی است از عمده ترین مشکلات ورزشکاران معلول در سطح استان می توان به کمبود توپ های ورزشی متناسب با نیارهای معلولان، کمبود فضاهای ورزشی در سطح استان، عدم اعزام ورزشکاران به اردوهای ورزشی و... و. اشاره نمود.

کد خبر 107452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد