پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان اردبیل به مناسبت روز روانشناس

به گزارش روابط عمومی، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ضمن انتشار پیامی، روز روانشناس و مشاوره را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

بسی شایسته است که همه ساله در تقویم جهانی، روزی به عنوان روز روانشناس و مشاوره نامگذاری شده تا ضمن ارج نهادن به این مقام، از روانشناسان و مشاورانی قدردانی کنیم که حتی صدای سکوت دل‌های شکسته را شنیدند و با بینشی عمیق، دیدگاهی نو به زندگی انسانها بخشیدند.

روانشناسان، مشاوران و همیاران سلامت روان نقش بسیار موثری در بهزیستی ایفا می کنند و با حضور خود در مراکز مشاوره، پایگاه های سلامت اجتماعی و مراکز مثبت زندگی، صدای مشاور(۱۴۸۰)، اورژانس اجتماعی(۱۲۳) و... در تمام ایام سال، به صورت تخصصی خدمات خود را به ولی نعمتان تحت پوشش بهزیستی ارائه می نمایند و همیشه آماده خدمت رسانی به این عزیزان هستند.

اینجانب ضمن تبریک روز روانشناس و مشاوره با شعار "امیدآفرینی با توسعه خدمات روانشناسی، مشاوره و مشارکت مردم"، از کلیه زحمات و تلاش های نوع دوستانه تمامی این عزیزان در بهزیستی و سازمان های تحت پوشش، نهایت قدردانی و تشکر را داشته و امیدوارم با تکیه بر عنایت و لطف پروردگار، برای معرفی این حرفه صعب و حساس، در زمینه های ملی و جهانی پیشگام باشیم.

حامد رضایی

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل

کد خبر 106586

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد