به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ علی محمد قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور با اهدای لوح سپاس از استاندار مازندران به واسطه حمایت و همکاری در حوزه سلامت و رفاه اجتماعی، قدردانی کرد.

مدیر کل بهزیستی مازندران با حضور در دفتر استاندار مازندران و تقدیم لوح، پیام قدردانی ایشان را به سید محمود حسینی پور استاندار مازندران اعلام کرد.

متن لوح معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای سید محمود حسینی پور 

استاندار محترم مازندران 

خداوند را سپاسگزاریم که در عرصه فعالیت در حوزه سلامت و رفاه اجتماعی، توانمندسازی مددجویان، پیشگیری از بروز و شیوع آسیب های اجتماعی و معلولیت ها و ارائه خدمات متنوع حمایتی و تخصصی به آحاد جامعه هدف با عزیزانی همراه شده ایم که با اخلاص و ایثارگری و حمایت های مجدانه و رهنمودهای مشفقانه بطور موثر و مستمر ما را از ارزشمندترین پشتوانه ها بهره مند نموده اند.

بی تردید دستیابی به توسعه پایدار و عدالت اجتماعی مستلزم همیاری و تعامل مثبت و فعال اندیشمندان و مدیران و دست اندرکاران کلیه نهادها و دستگاهها ی ذیربط و دخیل در عرصه توسعه و رفاه اجتماعی است و حضور مدیران جهادی نظیر حضرتعالی می تواند امیدبخشی رویدادهای خوبی در هم افزایی و تقویت و ارتقا همکاری های فی مابین جهت ارائه خدمات بهینه و مطلوب به آحاد جامعه هدف و شکوفایی همه جانبه نظام رفاه و سلامت اجتماعی باشد.

لذا ضمن تقدیر از حسن نیت، همراهی و همدلی موثر و همیشگی حضرتعالی و آرزوی تداوم این همکاری، توفیقات روزافزون شما را از خداوند منان مسالت می نمایم.

علی محمد قادری 

معاون وزیر و رئیس سازمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد