با توجه به اهمیت پرسشنامه "وضعیت توانمندی خدمت گیرندگان" ، مدیر کل بهزیستی مازندران با حضور در "مرکز مثبت زندگی شهرستان ساری " از نزدیک بر فرایند تکمیل پرسشنامه مذکور نظارت و بازدید کرد.

این بازدید با همراهی معاون پشتیبانی ومنابع انسانی، مدیر بهزیستی ساری،کارشناس مسوول و کارشناس دفتر توانمندی و کارشناسان بهزیستی ساری انجام شد.

در ابتدا ضمن معرفی پرسشنامه و آیتم های مختلف آن توسط کارشناس مسوول دفتر امور زنان و خانواده، از نزدیک بر فرایند تکمیل اکسل هوشمند پرسشنامه‌ مذکور نظارت و در پایان با اظهار مهم بودن شروع اجرای این پرسشنامه کمی و تاثیر آن بر تدوین برنامه های مدون مددکاری اجتماعی، از کارشناسان خواست که با دقت و حساسیت بسیار بر روند تکمیل پرسشنامه نظارت نموده و از اطلاعات مستخرج شده آن جهت برنامه ریزی های آتی و توانمندسازی جامعه هدف بهره بگیرند.

لازم به ذکر است که پرسشنامه مذکور دو بعد "توانمندی اقتصادی" و "توانمندی روانی_اجتماعی"بانوان سرپرست خانوار را ارزیابی می‌نماید. توانمندی روانی اجتماعی در ۵۸ گویه و در قالب ۷ خرده مقیاس "عملکرد خانواده ، نقش موثر در خانواده ، حمایت اجتماعی ، درک نیاز خانواده ، آگاهی و تلاش ، عزت نفس ، مهارت ارتباطی" سنجیده می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد