در راستای اجرای دقیق سیاست‌های دولت مبنی بر خدمت‌رسانی بی‌واسطه، میز خدمت اداره کل بهزیستی استان بوشهر با حضور مستقیم مهرناز اسکندری سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر برگزار شد، در این دیدار که ماهیتی صمیمی و چهره به چهره داشت، مددجویان به نزدیک‌ترین شکل ممکن ضمن دیدار چهره به چهره از نزدیک به بیان مشکلات مشکلات خود به صورت حضوری پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این برنامه مهرناز اسکندری سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر  با تأکید بر اهمیت جایگاه تک‌تک مددجویان، با سعه صدر به استماع دقیق اظهارات و شرح مشکلات مطرح شده توسط مراجعین از نزدیک پرداخت و  پس از شنیدن کامل هر مورد،   و در راستای سیاست‌های حمایتی سازمان، دستورات مقتضی را به مدیران و کارشناسان ذی‌ربط صادر نمود تا ضمن بررسی کارشناسی، راهکارهای عملیاتی فوری برای رفع موانع پیش‌رو در دستور کار قرار گیرد.

لازم به ذکر است معاون توانمند سازی ، اشتغال و مشارکتها، سرپرست اداره پذیرش و هماهنگی و کارشناس مسئول معاونت توانبخشی بهزیستی استان بوشهر در این میز خدمت حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد