در ماه مهر و در هفته تکریم سالمندان، انجمن افق سلامت کرمانشاه، در پاسخ به نیازمندی‌های سالمندان مراکز "ارم" و "مادر" در زمینه بهداشت دهان و دندان، یک گروه جهادیِ متشکل از ۸ دندانپزشک و یک دکتر دندان ساز را همراه با تجهیزات کامل، مواد اولیه، یونیت و یک دستگاه کلینیک‌موبایل دندانپزشکی را از طرف معاونت بهداشت استان کرمانشاه، در مراکز سالمندان مذکور مستقر کرد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

در این برنامه ۱۵ دست کامل دندان از طریق لابراتوار دندانسازی فول سرام، به‌صورت رایگان به سالمندان اهداء شد و در پایان، سالمندان مرکز معلولان خورشید نیز به دعوتِ انجمن افق سلامت، مورد ویزیت و درمان قرار گرفتند.

حسین حمزه‌ای مدیرکل و مؤسس انجمن افق سلامت کرمانشاه در گفت‌وگو با روابط‌عمومی اداره‌کل بهزیستی استان عنوان کرد: این مجموعه از سال ۸۹ با اخذ مجوز از وزارت کشور (استانداری) در حوزه بهداشت و سلامت شروع به فعالیت کرده و یکی از اهمِ فعالیت‌های این انجمن، حمایت از سالمندان بوده است.

وی افزود: انجمن افق سلامت، فعالیت‌های متعددی را در زمینه حمایت از سالمندان انجام داده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به برپایی نمایشگاه نقاشی سالمندان، برپایی هر ساله جشن‌های نشاط اجتماعی، تأمین نیازمندی‌های فردی، فعالیت و اعزام روانشناس برای سالمندان و ... اشاره کرد.

شایان ذکر است که معاون امور توانبخشی بهزیستی استان به‌همراه معاون اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه پس از بازدید از روند اجرای این برنامه، از پزشکان و مجریان این امر خیر، با اهداء اوح سپاس قدردانی کردند.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد