عمران عباسی، نماینده مردم شهرستانهای قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی طی نشستی با فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان و روسای ادارات بهزیستی حوزه انتخابیه در اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر در راستای بررسی مسائل، مشکلات و خدمات قابل ارائه به جامعه هدف و اقدامات و برنامه های پیش روی این اداره کل به گفتگو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ بریمانی مدیرکل بهزیستی استان در این نشست با اشاره به گستردگی خدمات بهزیستی به جامعه هدف عنوان کرد: خدمات بهزیستی از قبل از تولد در قالب مشاوره ژنتیک آغاز و تا دوران سالمندی ادامه دارد و به نوعی می توان گفت بهزیستی به عموم افراد جامعه خدمات می دهد.

در این دیدار مدیرکل بهزیستی مازندران به ارائه گزارش از وضعیت خدمات و عملکرد بهزیستی استان پرداخت و خواستار همکاری هرچه بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با برنامه های بهزیستی شد و بیان کرد: تلاش می کنیم به کمک نمایندگان استان بتوانیم موانع و مشکلات را جهت رفاه حال گروه هدف مرتفع کنیم.

وی همچنین خواستار فراهم نمودن شرایط و مساعدت به خانواده هایی که در طرح نهضت ملی مسکن فاقد سهم آورده هستند شد و افزود: امکانی فراهم شود تا از محل منابع صندوق توسعه سهم این خانواده‌ها تامین و راهگشایی شود.

در ادامه عباسی نماینده مردم شهرستانهای قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از زحمات کارکنان بهزیستی اذعان داشت: کارکنان سازمان بهزیستی باید امید آفرین باشند و ابتدا باید زیستی شایسته داشته باشید تا بتوانید زیستی شایسته برای جامعه هدف رقم بزنید.

 وی تصریح کرد: کار در بهزیستی بسیار سخت است و بهزیستی وظیفه سنگین و مهمی جهت ارتقاء رفاه و بهتر زیستن مردم خصوصا جامعه هدف بر عهده دارد و محقق شدن این امر مستلزم تلاش همه مدیران و مجموعه کارکنان بهزیستی می باشد.

عباسی ضمن استماع پیشنهادات مدیرکل بهزیستی استان و روسای ادارات بهزیستی خاطرنشان کرد: هر طرح و لایحه ای که جهت توانمندسازی مددجویان باشد را در صحن مجلس شورای اسلامی مطالبه گری خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد