بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران از  رقابت آشپزی افراد دارای معلولیت در جشنواره منطقه‌ای طعم امید ۲ با شعار "طعم گردشگری با افراد تأثیرگذار دارای معلولیت " در استان مازندران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ بریمانی مدیرکل بهزیستی استان گفت: این رویداد به صورت جشنواره و با هدف ارتقای توانمندی و دسترس پذیری افراد دارای معلولیت در صنعت گردشگری خوراک، احیا و ترویج غذاهای سنتی و فرهنگ خوراک بومی مناطق کشور، کمک به تقویت مهارت و اشتغال زایی، تقویت خودباوری و ایجاد نشاط میان این افراد برگزار شد.
وی ادامه داد: جشنواره منطقه‌ای طعم امید ۲در قالب سه مرحله اصلی؛ ثبت نام و ارزیابی اولیه فهرست و شرایط متقاضیان، اجرای مسابقه مقدماتی در استان های گیلان، گلستان، مازندران و تهران بوده و برگزیدگان استانی در مرحله منطقه ای این جشنواره به رقابت می پردازند.
مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان این مطلب که شرکت‌کنندگان در این جشنواره افراد دارای معلولیت حائز شرایط از گروه‌های معلولین جسمی حرکتی، نابینایان و افراد با سندرم داون بودند، افزود: ۱۲ شرکت کننده از سراسر استان مازندران با طبخ غذاهای سنتی مبتنی بر فرهنگ غذا با هم به رقابت پرداختند.
گفتنی است برترین های این رقابت جهت راهیابی به مرحله منطقه ای این جشنواره انتخاب شدند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد