| در ایام گرامی‌داشت هفته بهزیستی، ۳۶ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش در استان کرمانشاه افتتاح شد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، معاون و کارشناسان مشارکت‌ها، مسکن و اشتغال این اداره‌کل و مسئولین بهزیستی شهرستان گیلان‌غرب و همچنین فرماندار، امام جمعه، مسئولین سپاه و انتظامی این شهرستان و نماینده بنیاد مستضعفان (شرکت اسکان) در استان کرمانشاه، ۳ واحد مسکونی مددجویان شهرستان گیلان‌غرب به نمایندگی از ۳۶ واحد مسکن مددجویی در استان کرمانشاه و ۸۰۸۰ طرح مسکن و اشتغال در سطح بهزیستی کشور، افتتاح شد.  

این واحدها، طبق تفاهم‌نامه‌های کمک به تأمین مسکن خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول و ایتام، با کمک بنیاد مستضعفان و صندوق توسعه ملی، به‌صورت تفاهم‌نامه‌های کشـوری واگذار شده است.

در مجموع اعتباری بالغ بر ۴.۵ میلیارد تومان توسط سازمان بهزیستی کشور و دستگاه‌های همکار، به این خانوارها اختصاص یافته است که بیشترین سهم از دستگاه‌های همکار متعلق به بنیاد مستضعفان است.

این واحدها در استان کرمانشاه، به‌صورت همزمان در ۷ شهرستان اسلام‌آبادغرب، پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود، کرمانشاه، کنگاور و گیلان‌غرب در قالب ۱۰ واحد دومعلوله، ۳ واحد دارای ایتام تحت پوشش و ۲۳ واحد متعلق به خانوارهای عادی تحت پوشش به مرحله واگذاری رسیده است.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد