امروز دوشنبه یکم مردادماه، نمایشگاه و کارگاه قالیبافی با حضور"فرهاد پادری ثانی"مدیر بهزیستی شهرستان کرج به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی نمایشگاه وکارگاه قالیبافی" فرشکده راحیل"در راستای توانمندسازی بانوان سرپرست خانواده و جامعه هدف بهزیستی در شهر کرج افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛مدیر بهزیستی شهرستان کرج ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی بیان کرد:توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی از مهمترین اولویت های ما می باشد ویکی از رویکردهای بهزیستی،توانمندسازی است و بُعد حمایتی در کنار اشتغال صورت می پذیرد و خودکفا شدن آنها از مأموریتهای اصلی است.

در ادامه مسئول فرشکده راحیل گفت:در بحث آموزش و در ادامه تولید و فروش محصولات در کنار مددجویان هستیم و تا خودکفا شدن کامل کنار آنها می مانیم.

وی افزود:از سال ۱۳۸۷ تا کنون برای ۱۷۰ نفر مشاغل خانگی کوچک ایجاد نموده که تعداد ۴۵ نفر آن را آقایان جامعه هدف بهزیستی تشکیل میدهند و علاوه بر قالی بافی،تولید ابریشم،سنگ تراشی،چرم دوزی،ترمه دوزی،خیاطی و هویه کاری روی پارچه را هم به علاقمندان آموزش می‌دهند.

وی اضافه کرد:در صورت موفقیت و کسب مدرک قالیبافی و سایر رشته های هنری به این عزیزان وام اشتغال توسط بهزیستی شهرستان کرج پرداخت می گردد تا هنرجویان با تولید و فروش آثار هنری به توانمندی کامل برسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد