آیین معنوی سوگواره شیرخوارگان حسینی بهشتیان حسینی صبح امروز در شیرخوارگاه شکوفه ساری برگزار ‌شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ آیین معنوی "سوگواره شیرخوارگان حسینی بهشتیان حسینی" که یادآور مظلومیت حضرت علی‌اصغر(ع) می باشد صبح امروز با حضور حجت الاسلام لطیف صادقی معاون تبلیغ امور فرهنگی حوزه علمیه مازندران، سید علی سلیلی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران، فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان، جمعی از مسوولین و کارکنان ستادی و شهرستانی بهزیستی مازندران و شیرخواران شیرخوارگاه شکوفه در محل شیرخوارگاه شکوفه شهرستان ساری برگزار شد.
شیرخوارگاه شکوفه شهرستان ساری در این مراسم معنوی میزبان جمعی از کودکان و مربیان مراکز شبه خانواده و مادران و نوزادان شیرخوار نیز بوده است.
در این آیین؛ مادران و مربیان، نوزادان و کودکان خود را در حالی‌ که لباس سبز رنگ مخصوص این مراسم را به تن و پیشانی‌بند لبیک یا حسین (ع) بر پیشانی داشتند را به شیرخوارگاه آوردند و با مداحی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) یاد شهدای مظلوم دشت کربلا به‌ ویژه حضرت علی‌اصغر (ع) را، گرامی داشتند.
سخنرانی حجت‌الاسلام صادقی پیرامون واقعه جانسوز کربلا و مظلومیت حضرت علی‌اصغر (ع)، مرثیه سرایی مداح اهل بیت، قاسمی و برپایی موکب گروه جهادی شهدای بهزیستی مازندران برای پذیرایی از شیفتگان حسینی از برنامه‌های این مراسم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد