علی محمد قادری، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور طی سفر به استان سیستان و بلوچستان در طرح نشست صمیمی محلات کم برخوردار واقع در شهرستان زاهدان شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ، در این نشست مددجویان محله  شهید فاضلی شهرستان زاهدان مشکلات خود را با ریاست سازمان بهزیستی و مسئولان شهرستانی در میان گذاشتند.

علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت : یک سکوی جدی در این دولت و در سازمان بهزیستی کشور با عنایات ویژه شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی به نام ظرفیت سازی اجتماعی در دو مرحله اجرا شد، در فاز اول۱۰۰ محله و در مرحله دوم ۵۰۰ محله کم برخوردار در کل کشور با همراهی کلیه نهاد های دولتی در خدمت افراد دارای معلولیت ، بانوان سرپرست خانوار وآحاد جامعه تحت حمایت بهزیستی بودیم .

وی با تاکید بر تخصیص منابع بسیار خوب به استان در این طرح و توجه جدی دولت و سازمان بهزیستی کشور به مردم سیستان و بلوچستان بیان داشت : سازمان بهزیستی در این سه سالی که گذشت جریان سازی حرفه ای را در خصوص مسائل اجتماعی و ماموریت هایش انجام داده است،صفر شدن صف نوبت دریافت مستمری ، خدمات تخصصی برخط ، افزایش صد درصدی حق پرستاری تنها گوشه ای از جهش خدمت رسانی در دولت بوده است .

در این سفر یک روزه که با هدف اجرای طرح کشوری نشست صمیمی ۵۰۰ محله کم برخوردار صورت گرفت، رئیس سازمان بهزیستی کشور در دو شهرستان خاش و زاهدان با مددجویان تحت حمایت بهزیستی دیدار کرد. این طرح همزمان در ۲۲ شهرستان اجرا و به درخواست های ۲۶۴۸ نفر از مددجویان مقیم در محلات کم برخوردار این شهرستانها رسیدگی شد .

دیدار با فرماندار ، امام جمعه ، نماینده شهرستان خاش ، میرجاوه ، کورین و نصرت آباد ، در محل فرمانداری شهرستان خاش و حضور در شورای اداری بهزیستی استان  نیز از جمله برنامه های سفر رئیس سازمان بهزیستی به سیستان و بلوچستان بود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد