مدیر کل بهزیستی ایلام روز دوشنبه با مدیرشعب بانک سپه منطقه ایلام دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، این دیدار در راستای اقدام ارزشمند بانک سپه در کمک و حمایت از جامعه هدف بهزیستی در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی انجام شد.

"حسین نورعلیوند" در این دیدار با تقدیر از این ررویکرد بانک سپه گفت: جامعه هدف این مجموعه به ویژه افراد دارای معلولیت به علت مسائل جسمی متحمل هزینه های درمانی سنگینی بوده که بهزیستی به تنهایی قادر به تامین و رفع تمامی نیازهای آنها نیست.

وی به رویکرد ظرفیت سازی اجتماعی بهزیستی در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت:  این رویکرد چه از محل مسئولیت اجتماعی و چه مشارکت اجتماعی راهبرد این مجموعه طی سه سال اخیر بوده که خوشبختانه در این حوزه اقدام های موثری در سطح کشور انجام گرفته است.

مدیر کل بهزیستی ایلام اظهار کرد: اقدام ارزشمند بانک سپه در مشارکت تامین ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال برای وسایل توانبخشی جامعه هدف این مجموعه در واقع نخستین اقدام موثر از سوی بانک های استان در تحقق مسئولیت اجتماعی بوده که امید است این اقدام به عنوان عملی خداپسندانه و خیرخواهانه از سوی سایر بانکها مورد الگوگیری قرار گیرد.

در ادامه "روح الله بهمنی" مدیر شعب بانک سپه استان ایلام نیز در این دیدار گفت: ایلام همواره جزء سه استان برتر کشور در زمینه تحقق مسئولیت های اجتماعی بوده که با توجه به محرومیت استان برنامه ریزی برای توسعه این مسئولیت در مناطق بیشتری در دست اقدام است.

وی بیان کرد: در نخستین اقدام همکاری با مجموعه اداره کل بهزیستی استان ایلام در زمینه تامین وسایل توانبخشی برای افراد دارای معلولیت اقدام شده و برنامه ریزی برای توسعه این کمکها در آینده انجام خواهد شد.

در این نشست مسئولان بهزیستی و بانک سپه پیرامون همکاری و تعامل بیشتر در راستای حمایت از جامعه هدف با هم بحث و تبادل نظر پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد