با حضور حسین زاده معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران، کارشناسان ستادی دفتر فوریت های اجتماعی و دفتر توانمندسازی خانواده و زنان، مسوولین اورژانس اجتماعی، مسوولین اجتماعی شهرستان ها، کارشناسان پایگاه های خدمات اجتماعی و خانه های بهزیست، نشست تخصصی تغییر و تحول پایگاه های خدمات اجتماعی و خانه های بهزیست طرح ۲۰۲۰ در بهزیستی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در این نشست گفت: رویکرد تخصصی و توانمندسازی، راه حل توسعه محلات کم برخوردار است. 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اشراف کارشناسان به منابع درون و برون سازمانی و نیاز محلات افزود: طرح تحول ۲۰۲۰ و ورود دفتر توانمندسازی خانواده و زنان در این محلات، فرصتی مغتنمی در جهت فعالیت های اجتماع محور پایگاه‌های خدمات اجتماعی و ارائه خدمات تخصصی است. 

 معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران تصریح کرد: رویکرد توانمندسازی و تخصصی به عنوان راه حل توسعه محلات کم برخوردار و آسیب در کنار هم افزایی مورد تاکید طرح تحول ۲۰۲۰ ، رهیافتی موثر در جهت رسیدن به اهداف تبیین شده ارتقا سطح کمی و کیفی این محلات است. 

شایان ذکر است در پایان هر یک از اعضا با بیان نقطه نظرات خود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد