به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان نماینده تام الاختیار معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در این جلسه که با حضور سرپرست بهزیستی استان و مدیران وکارشناسان بهزیستی برگزار شد، گفت: تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات این گروه با روی گشاده از اصول کار تیم در میز خدمت خواهد بود.
وی افزود: مراجعین ادارات دیگر به میز خدمت مرتبط با مشکل با اعلام آدرس راهنمایی می شوند و در حال حاضر ۳۰ میز خدمت در شهر زنجان آماده پاسخگوئی به عموم مردم هستند.
این مقام مسئول عنوان کرد: دیدار چهره به چهره مسئولین با جامعه هدف می تواند رصد مشکلات و ارائه راهکار جهت رفع موانع را در پی داشته باشد.
نظر شما