شهرری |جلسه پرسش و پاسخ کارکنان با رییس و کارشناسان نیروی انسانی بهزیستی استان تهران

جلسه پرسش و پاسخ کارکنان بهزیستی شهرستان ری در حوزه امور اداری و منابع انسانی با رییس نیروی انسانی، معاون نیروی انسانی و کارشناس مسئول بازنشستگی اداره کل بهزیستی استان تهران در سالن اجتماعات بهزیستی شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در جلسه پرسش و پاسخ، کارکنان بهزیستی شهرستان ری مسائل و مشکلات اداری و استخدامی خود را با حمید حسینی  رییس منابع انسانی، نسرین اکبریان معاون نیروی انسانی و سید یاسر حسینی کارشناس مسئول بازنشستگی اداره کل بهزیستی استان تهران مطرح کردند.

 ذخیره مرخصی سالانه کارکنان، ارتقاء شغلی، تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی و قراردادی، ادامه تحصیل کارکنان، دور کاری کارکنان خانم دارای فرزند زیر شش سال، تغییر صندوق بیمه پایه، شرایط بازنشستگی‌ و ... از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

 حمید حسینی رییس نیروی انسانی  بهزیستی استان تهران توضیحاتی را در خصوص موضوعات مطرح شده بیان کرد و اظهار داشت: تمهیداتی اتخاذ شده است تا این جلسات به صورت دوره ای با حضور کارکنان و  مدیران و همکاران  برگزار شود.

حسینی ادامه داد : هدف از برگزاری این  جلسات در خصوص تصمیمات اتخاذ شده و عملکرد حوزه اداری و منابع انسانی، اطلاع رسانی و شفاف سازی  میباشد تا  کارکنان بتوانند مسائل خود را مطرح کنند.
رئیس منابع انسانی بهزیستی استان تهران ضمن پاسخ به سوالات شرکت کننده در این جلسه  گفت: کارکنان  مشکلات، پیشنهادات و راهکارهای خود را  مطرح کنند، به این موضوعات رسیدگی خواهد شد.

در جلسه پرسش و پاسخ کارکنان، نسرین اکبریان معاون  نیروی انسانی و سید یاسر حسینی  کارشناس مسئول باز نشستگی  به سایر پرسش های حاضرین جلسه پاسخ دادند.

کد خبر 96094

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد