شهریار | برگزاری جلسه آموزشی بامحوریت فرزندپروری ویژه پرسنل بهزیستی شهرستان

در راستای ارتقاء سطح آگاهی والدین جهت شیوه های نوین فرزندپروری، دوره آموزشی ویژه پرسنل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، توران میرحاجیان مسئول آموزش اداره بهزیستی شهرستان از برگزاری دوره آموزشی با محوریت فرزندپروری ویژه پرسنل واقع در سالن اجتماعات این اداره با تدریس روانشناس منصور قره باغی خبر داد.

میرحاجیان هدف از برگزاری این دوره آموزشی را  ارائه شیوه های موثر و نوین به والدین برشمرد و گفت: امیدواریم  با برگزاری این دوره ها صمیمیت و اقتدار همزمان را در تعامل با فرزندان به کار بسته و از این طریق،   زمان اختصاصی و گفت و گو  و تعامل صمیمانه با فرزندمان ارتقاء یابد.

وی در ادامه عنوان داشت، در این کلاس آموزشی قره باغی ضمن تاکید به والدین جهت امن نگه داشتن خانه برای فرزندان به بیان و تشریح نحوه آموزش همدلی کردن به فرزندان، ایجاد افکار و احساسات مثبت به جای احساسات و تفکرات منفی و ایجاد عشق و محبت به جای نفرت و کینه در خانواده پرداخت.  

مدرس این دوره در ادامه گفت: والدین می بایست در خانواده اعتماد به نفس خوب و پیشگیری از کمبود اعتماد به نفس را با رفتار خود به فرزندان آموزش داده و نیز کاهش احساس گناه و افزایش خود باوری، افزایش آرامش و کاهش خشم و روش های حل مشکل و مسئله را در فرزندان تقویت نمایند.

کد خبر 95528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد