پیگیری اقدامات اجرایی تفاهم نامه همکاری بین سازمان بهزیستی و بانک ملی ایران

در پی عقد تفاهم نامه فی ما بین سازمان بهزیستی کشور و بانک ملی ارائه بخشی از خدمات این سازمان در حوزه مشارکت های مردمی الکترونیکی می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، جلسات پیگیری ایجاد بسترهای الکترونیکی در جهت ارائه خدماتی همچون جمع آوری مشارکت های مردمی ،توانمند سازی افراد دارای معلولیت و نیازمندان تحت پوشش سازمان با محوریت اشتغال ، مسکن و ازدواج با حضور مدیران هر دو دستگاه برگزار شد.

در این جلسه سرپرست مرکز مشارکت های مردمی و توسعه ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی، رئیس مرکز برنامه ریزی، فناوری اطلات و امنیت فضای مجازی، مشاور امور فرابخشی و ارتباطات و معاون رئیس دبیرخانه مشارکت های مردمی سازمان و معاون بانکداری تجاری  بانک ملی، مدیران روابط عمومی، اداره تحلیل سیستم ها و اپلیکیشن بله در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

در این نشست علاوه بر پیگیری تعهدات بانک ملی از طرف سازمان بهزیستی کشور بر ایجاد درگاه پرداخت الکترونیک در سایت رسمی سازمان، اقدامات مشترک روابط عمومی ها در جهت تهیه کمپین های ارائه خدمات، همکاری بانک از طریق پلتفرم های بله و ایوا جهت جمع آوری کمک های مردمی تاکید شد.

کد خبر 93919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد