بیانیه اداره کل بهزیستی مازندران در پی جنایت اسرائیل در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه

اداره کل بهزیستی مازندران در محکومیت حمله اسرائیل جنایتکار به بیمارستان المعمدانی غزه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن بیانیه بشرح ذیل است:
بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏
" ذلِکَ وَ مَنْ عاقَبَ بِمِثْلِ ما عُوقِبَ بِهِ ثُمَّ بُغِیَ‏ عَلَیْهِ لَیَنْصُرَنَّهُ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ لَعَفُوٌّ غَفُورٌ " (حج/60)
آری اگر کسی، به همان اندازه که بر او عقوبت رفته، (ستم کننده را) عقوبت کند، و زان پس (باز هم) بر او ستم شود، خدا بی گمان وی را کمک خواهد کرد، و خداوند بخشنده ای آمرزگار است.
جنایات اسرائیل که برگرفته از مبانی غیرانسانی صهیونیستی است و با هجوم به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت و به خاک و خون کشیده شدن صدها تن از کودکان، زنان، کادر درمان و انسان‌های بیگناه، قلب آزادگان جهان را به درد آورده است.
 باقلبی آکنده از اندوه، این مصیبت جانسوز را به محضر حضرت بقیة الله الأعظم عج الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب و مردم مظلوم و صبور غزه، تسلیت عرض می کنیم.
ما خانواده بزرگ بهزیستی مازندران ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین و خانواده‌های شهدای غزه، همصدا با ملت بزرگ ایران و ملت‌های مسلمان جهان، انزجار خود را از اقدام ددمنشانه، درنده‌ خوی و وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی در حمله تروریستی به بیمارستان المعمدانی در غزه اعلام می داریم و حمایت همه جانبه و همیشگی خود را از مجاهدان فلسطینی و مردم مظلوم غزه به عمل می آوریم.
اداره کل بهزیستی مازندران

کد خبر 92317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد